کتابخانه مرکزی دادگستری کل در یاسوج به بهره‌برداری رسید

۱۳۹۹/۰۹/۲۷ - ۱۲:۰۰:۱۷
کد خبر: ۱۱۰۵۳۳۱
کتابخانه مرکزی دادگستری کل در یاسوج به بهره‌برداری رسید
به مناسبت هفته پژوهش آکتابخانه مرکزی دادگستری کل استان در یاسوج افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه وبویر احمد؛دکتر حسن نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویر احمد در حاشیه افتتاح کتابخانه تخصصی حقوقی آموزش دادگستری در خصوص هفته ی پژوهش گفت:شایسته است در این هفته ،یاد و خاطره ی شهید محسن فخری زاده که از پژوهش گران عرصه علمی کشور بودند گرامی بداریم و شهادت این دانشمند کشورمان را به جامعه ی پژوهشگران تسلیت و تبریک می گویم.

دکتر نگین تاجی در ادامه به تحول های بنیادی در زمان ریاست آیت الله رییسی بر قوه قضائیه اشاره و افزود: با توجه  رویکرد ریاست معزز قوه قضائیه مبنی بر تحول در قوه قضائیه به منظور بهره مندی همکاران قضایی و اداری در دادگستری استان، وکلا وکارشناسان و دانشجویان رشته ی حقوق کتابخانه مرکزی دادگستری استان به همت معاونت منابع انسانی وامور فرهنگی دادگستری استان افتتاح و آماده خدمت دهی به همه ی حقوقدانان وکارشناسان می باشد.

مقام ارشد قضایی استان در ادامه اظهار داشت: این کتابخانه به شیوه نوین کتابداری مجهز می باشد و حتی به منظور استفاده خانواده همکاران، کتابهایی در زمینه خانواده این کتابخانه افزوده می شود.

رییس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: تعداد5 هزار جلد کتاب به 2300عنوان در این کتابخانه وجود دارد و گنجایش تا 10 هزار جلد کتاب در فضای آن وجود دارد.

 محمد مهدی صالحی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان در خصوص این کتابخانه گفت:در این کتابخانه که در راستای پشتیبانی از اهداف و برنامه های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی دادگستری و سازمانهای تابعه و وابسته به دستگاه قضایی استان و تامین نیازهای حقوقی، اطلاعاتی قضات، اساتید، دانشجویان، کارکنان و سایر کاربران تاسیس گردیده، از جمله اهداف آن ارتقای سطح کمی و کیفی آن در جهت پاسخگویی هرچه بیشتر به نیازهای مراجعان و به کارگیری شیوه های نوین کتابداری و اطلاع رسانی می باشد.

صالحی افزود:در این کتابخانه بالغ بر ۵۰۰۰ هزار جلد کتاب تخصصی حقوقی در قالب 2 هزار و 300 عنوان از موضوعات حقوقی موجود می باشد.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان در این افتتاحیه ضمن تشکر از حمایت های رئیس کل دادگستری استان، عنوان داشت: قدرت اصلی علمی هر کشور با اهل تحقیق است که اطلاعات تولید می کنند و امروزه آنچه قدرت را به ارمغان می آورد اطلاعات است.

وی افزود: از طرفی تحقیق و پژوهش، به عنوان یکی از پایه های مهم تحول در نظام های قضایی محسوب می شود و با امر پژوهش و با در نظر گرفتن مقتضیات زمانی، بسیاری از مسائل حقوقی بروز رسانی و اصلاح میگردد.

صالحی درپایان اظهار داشت: این کتابخانه در همین راستا جهت استفاده قضات، کارکنان دادگستری،اعضای شوراهای حل اختلاف، وکلاء و کارشناسان دادگستری و دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی تجهیز و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز