پرداخت ۱۲۰۰ فقره تسهیلات به متقاضیان توسط صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد

۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۱:۵۴:۲۳
کد خبر: ۱۱۰۷۱۹۴
پرداخت ۱۲۰۰ فقره تسهیلات به متقاضیان توسط صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد
مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد گفت: این صندوق از ابتدای سال جاری تاکنون یکهزار و۲۰۰ فقره تسهیلات به متقاضیان پرداخت کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ ارسلان حسن پور در گفتگو با خبرنگاران میزان تسهیلات پرداخت شده از ابتدای سال جاری تا پایان آذر ماه در کهگیلویه و بویراحمد را ۲۸۰ میلیارد ریال برآورد کرد.

وی بیان کرد: از این میزان ۲۱۰ فقره به مبلغ ۱۰۳ میلیارد ریال آن در حوزه تفاهم نامه با بسیج، بنیاد برکت و دستگاه  های اجرایی استان بوده است.  

حسن پور گفت: با پرداخت این مقدار تسهیلات ۴۰۰ فرصت شغلی در استان ایجاد شده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ۹۵ درصد از تسهیلات پرداخت شده امسال برای ایجاد اشتغال بوده است افزود: وام های پرداخت شده در ۲ نوع برای ایجاد اشتغال جدید و پایداری مشاغل قبلی برنامه ریزی شده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد همچنین از اجرای یکهزار و ۱۳۸ طرح اشتغالزا با حمایت این صندوق از سال۱۳۹۷ تاکنون خبر داد.

حسن پور تاکید کرد:برای اجرای این طرح ها ۷۶۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی چهار درصد از محل وام های اشتغال روستایی و عشایر به متقاضیان در کهگیلویه وبویراحمد پرداخت شده است.

وی پیش بینی اشتغال این طرح  ها را یکهزار و۳۶۰ مورد برآورد کرد.

حسن پور با بیان اینکه صندوق کارآفرینی استان سال گذشته در زمینه جذب تسهیلات روستایی رتبه اول کشور را کسب کرد افزود: آماده پرداخت تسهیلات ارزان قیمت برای توسعه اقتصادی درروستاهای استان هستیم.

وی افزود: از ابتدای سال ۱۳۹۲ تا پایان نیمه نخست امسال یکهزار و ۷۵۵میلیارد ریال تسهیلات از سوی صندوق کارآفرینی کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شده که بخش عمده ای از آن در حوزه اشتغال بوده است.
وی میزان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده از سوی صندوق کارآفرینی استان به متقاضیان  از ابتدای این دولت را بیش از ۱۷هزار فقره ذکر کرد.

حسن پور بیان کرد: تسهیلات بانکی اشتغال در زمینه های بومگردی، خط تولید مواد شوینده، تولید و فراوری محصولات کشاورزی، صنایع دستی و صنایع کوچک پرداخت شده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: هر فقره وام اشتغال صندوق کارآفرینی امید ۱۰۰ میلیون تا ۴۰ میلیارد ریال است

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز