افزایش ۶۳ درصد اعتبارات کرمانشاه

۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۰:۴۱:۲۲
کد خبر: ۱۱۰۷۶۸۳
افزایش ۶۳ درصد اعتبارات کرمانشاه
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کرمانشاه اعلام کرد: براساس ارقام مندرج در لایحه بودجه ۱۴۰۰ کل کشور، مجموعه اعتبارات این استان در سال آینده ۶۳ درصد افزایش خواهد یافت.

به گزارش برنا؛ حبیب الله وفایی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کرمانشاه گفت: مجموعه اعتبارات هزینه‌ای و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان کرمانشاه در سال ۱۴۰۰ مبلغ ۲ هزار و ۱۳۸ میلیارد تومان است.

او افزود: این میزان بودجه برای سال آینده استان در مقایسه با رقم یک هزار و ۳۱۰ میلیارد تومانی در سال ۱۳۹۹ از رشدی معادل ۶۳ درصد بهره می‌برد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه اعلام کرد: اعتبارات هزینه‌ای استان از ۴۸۹ میلیارد تومان در سال ۱۳۹۹ به ۷۵۳ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۰ افزایش یافته است؛ بنابراین حقوق کارکنان دولت در سال آینده رشدی ۲۵ درصدی دارد.

براساس اعلام وفایی، اعتبارات عمرانی کرمانشاه نیز از ۸۲۱ میلیارد تومان با رشدی معادل ۶۸.۶ درصد به یک هزار و ۳۸۵ میلیارد تومان در لایحه بودجه ۱۴۰۰ رسیده است.

او در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور دوازدهم آذرماه امسال از سوی دولت به مجلس شورای اسلامی تقدیم شد، گفت: در این لایحه اولویت در تامین منابع طرح‌ها و پروژه‌های ناتمام و افزایش توسعه مشارکت بخش غیردولتی در پروژه‌های زیرساختی و عمرانی است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کرمانشاه گفت: در لایحه بودجه سال آینده واگذاری پروژه های نیمه تمام به بخش خصوصی، حمایت از تولید و اشتغال مولد، توسعه منابع پایدار، ارایه و اعمال سیاست های تمرکز زدایی در کشور و افزایش اعتبار استان‌ها و افزایش واگذاری اموال مازاد دولت مدنظر است.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا دارد.


منبع: ایرنا

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز