بررسی و حذف پرونده های فیزیکی در هیات حل اختلاف مالیاتی

۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۰:۴۰:۱۷
کد خبر: ۱۱۰۸۱۲۰
بررسی و حذف پرونده های فیزیکی در هیات حل اختلاف مالیاتی
مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: پرونده های حل اختلاف امور مالیاتی استان با طراحی یک نرم افزار به صورت الکترونیکی بررسی می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ محمد علی غفاری در نشست با هیات حل اختلاف مالیاتی اداره کل  امور مالیاتی ضمن قدردانی از طراح این نرم افزار اظهار داشت:مراحل بار گذاری و تکامل این نرم افزار متناسب با نوع نیازهای اداری هیات حل اختلاف امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد در دست اقدام است و به زودی تکمیل می شود.

وی ابراز داشت: حذف ورود پرونده فیزیکی به هیات حل اختلاف در سامانه نرم افزاری  یک اقدام ارزشمند برای صرفه جویی در هزینه کاغذ، دسترسی سریع به پرونده ها، تسهیل امور ثبت و سرعت بخشی به روند رسیدگی هاست.

غفاری به حجم کار و به روز بودن روند رسیدگی ها دراین هیات اشاره کرد و گفت:وجود نیروهای انسانی متعهد و متخصص و درکنار آن وجود انگیز خدمت سرمایه بزرگی برای یک سازمان است که از این حیث عملکرد تقدیرآمیز هیات حل اختلاف مالیاتی مرکز استان مایه مباهات است و تلاش در ادامه این روند مقبول با اولویت رسیدگی پرونده های بزرگ مورد تاکید است.

مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد تحقق ۹۴درصدی مالیاتی در هشت ماه نخست سال افزایش ۳۰درصدی وصول مالیات امسال نسبت به مدت مشابه پارسال در استان را یادآور شد و افزود: این موفقیت ها در سایه تلاش نیروی های انسانی کارآمد و تلاشگر محقق شده است.

وی با اشاره به نقش درآمدهای مالیاتی در تحقق توسعه پایدار به ویژه در استان های کمتر توسعه یافته تاکید کرد: بهره وری از همه ظرفیت ها اولویت این اداره کل برای تحقق درآمدهای مالیاتی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز