۸۴ دبستان مجری طرح ملی مدرسه خوانا در کهگیلویه و بویراحمد

۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۰:۴۰:۰۶
کد خبر: ۱۱۰۸۱۲۲
۸۴ دبستان مجری طرح ملی مدرسه خوانا در کهگیلویه و بویراحمد
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۸۴ دبستان و ۵۴۰ کلاس درس دوره ابتدایی این استان اعم از دولتی، غیردولتی، شهری، روستایی، مستقل و چندپایه مجری طرح ملی مدرسه خوانا است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ هادی زارع پور اظهار داشت: بسته تحولی خوانا یکی از غنی ترین بسته های ابلاغی از سوی وزارت آموزش و پرورش است. 

وی افزود: در این بسته تحولی تلاش خواهد شد که مهارت های زبانی (خواندن، نوشتن، گوش دادن و صحبت کردن) و مهارت های اجتماعی (ادب، مسؤولیت پذیری و جرأت ورزی) در دانش آموزان دوره ابتدایی کشور و کهگیلویه و بویراحمد بیش از پیش تقویت شود. 

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: آموزش فعال زبان فارسی به دانش آموزان دوره ابتدایی کشور و این استان بر اساس برنامه درسی جزو اهداف مهم و اصلی بسته تحولی خوانا است. 

زارع پور عنوان کرد: بسته تحولی خوانا فرصتی ارزنده برای بهتر زندگی کردن دانش آموزان دوره ابتدایی کشور و کهگیلویه و بویراحمد است. 

وی ابراز داشت: یکی از دلایل مهم اجرای بسته تحولی خوانا در کشور و کهگیلویه و بویراحمد آن است که زبان و مهارت های زبانی زیربنای فعالیت های فکری دانش آموزان دوره ابتدایی خواهد بود. 

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت چشمگیر دوره ابتدایی، گفت: عامل پیشرفت هر کشور آموزش و پرورش بوده و مهمترین مقطع تحصیلی در تمامی نظام ­های آموزش و پرورش جهان نیز دوره ابتدایی است زیرا زیربنای توسعه در آموزش و پرورش محسوب می شود. 

زارع پور اظهار داشت: شکل ­گیری شخصیت و رشد همه جانبه کودکان در دوره ابتدایی انجام می ­شود. 

وی افزود: دوره ابتدایی زمان شخصیت پروری بوده و تمامی ابعاد زندگی و رفتار کودکان در این زمان شکل می گیرد. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز