اعلام جزئیات برخی خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی

۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۰:۳۶:۴۸
کد خبر: ۱۱۰۸۲۶۷
اعلام جزئیات برخی خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی
مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: انعقاد قرارداد بیمه حرفه و مشاغل آزاد و درخواست کمیسیون پزشکی برای بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی از این به بعد به صورت غیرحضوری انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛عباس نورمحمدی افزود: تمامی افراد شاغل و دارای فعالیت و کسب و کار آزاد که از هیچ نوع پوشش بیمه ای و رابطه مزد و حقوق بگیری  برخوردار نیستند و هم چنین زنان خانه دار می توانند به صورت غیرحضوری با این سازمان قرارداد منعقد کنند.

نورمحمدی ادامه داد: خدمات غیرحضوری این سازمان در قالب طرح ۳۰۷۰ به نشانی اینترنتی es.tamin.ir برای کارفرمایان، بیمه شدگان و مستمری بگیران قابل استفاده است. 

وی افزود: زنان خانه دار، دختران مجرد و دانشجویان دختری که سن آنها کمتر از ۵۰ سال باشد نیز می توانند تحت عنوان بیمه حرف و مشاغل آزاد به صورت غیرحضوری نسبت به انعقاد قرارداد بیمه پردازی اقدام کنند.

نورمحمدی گفت: در صورتی که سن این متقاضیان بالاتر از ۵۰ سال باشد ، به شرط داشتن سابقه بیمه ای قبلی معادل مازاد سنی، می توانند از این نوع بیمه استفاده کنند.

وی افزود: خدمت دیگری که در قالب طرح ۳۰۷۰  و به صورت غیرحضوری ارایه می شود، درخواست کمیسیون پزشکی است. 

نورمحمدی گفت: بیمه شده اصلی که  به علت ابتلا به بیماری عادی و یا عوارض حادثه ناشی از کار طبق گواهی پزشک معالج، عارضه او غیرقابل علاج تشخیص داده شده است و هم چنین فرزندان و یا پدر و مادر بیمه شده اصلی که بر اثر بیماری یا نقص عضو طبق گواهی پزشک معالج، براثر بیماری یا نقص عضو قادر به کار نباشند، شوهر بیمه شده اصلی که طبق گواهی پزشک معالج، مبتلا به بیماری غیرقابل علاج بوده و معاش وی توسط بیمه شده زن تامین شود، مشمول این خدمت هستند.

وی افزود: اخذ الکترونیکی درخواست و صدور هوشمند و ابلاغ مفاصاحساب برای پیمانکاران و واگذارندگان کار و ارتقای سامانه دریافت لیست حق بیمه و فراهم شدن امکانات کنترلی برای کارفرمایان به منظور اصلاح لیست قبل از ارسال ، از دیگر خدماتی است که امکان ارائه آنها به صورت غیرحضوری توسط سازمان تامین اجتماعی فراهم شده است.

سازمان تامین اجتماعی اعلام کرده است که ۳۰ خدمت خود را به تدریج تا پایان بهمن ماه امسال به صورت غیرحضوری ارایه خواهد کرد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد از کارفرمایان، بیمه شدگان و مستمری بگیران خواست با ورود به نشانی اینترنتی es.tamin.ir   شماره تلفن همراه و اطلاعات هویتی خود را در این سامانه درج کنند تا امکان استفاده از این خدمات به منظور پرهیز از مراجعه حضوری به شعب و کارگزاری های تامین اجتماعی برای آنان فراهم شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز