رئیس هیئت کاراته استان قزوین:

تقویت تیم پایه کاراته در قزوین را در اولویت قرار می دهیم

۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۵:۳۷:۰۰
کد خبر: ۱۱۰۸۶۵۰
تقویت تیم پایه کاراته در قزوین را در اولویت قرار می دهیم
رئیس هیئت کاراته استان قزوین گفت: تقویت تیم های پایه و بانوان و حمایت از هیئت های شهرستانها در اولویت برنامه های هیئت کاراته قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین; محمد صادق بابایی در مجمع انتخابات هیئت کاراته استان که روز چهارشنبه برگزار شد، اظهار کرد: از اعتماد دوباره اعضای مجمع تشکر می کنم و امیدوارم بتوانم توقع ورزشکاران و روسای هیئت ها را در دوره جدید برآورده کنم.

وی افزود: قهرمانان و مدال آوران ورزشی بزرگترین سرمایه ما در کاراته هستند که با کمک آنها و حمایت مدیرکل ورزش امیدواریم مسیر پیشرفت همچنان با سرعت طی شود.

بابایی گفت: توسعه ورزش کاراته و جذب استعدادهای نوجوان و جوانان هدف ماست و با ظرفیت خوبی که در ورزش های رزمی داریم امیدواریم بتوانیم جانشین های شایسته ای برای مدال آوران کنونی خود تربیت کنیم.

رئیس هیئت کاراته استان قزوین افزود: امیدواریم پس از دوران کرونا اردوهای بیشتری برای توسعه رشته کاراته داشته باشیم و تیم های پایه و بانوان را تقویت کنیم. 

وی بیان کرد: از کسانی که نامزد شدند و کسانی که انصراف دادند تشکر می کنم و امیدوارم بتوانم با برنامه ریزی روی کمیته ها و هیئت شهرستان ها به اعتلای جایگاه این رشته کمک کنم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز