استاندار مرکزی:

تا ۱۰ روز آینده وضعیت استان به شرایط زرد می‌رسد / طرح شهید سلیمانی موفقیت‌های چشمگیری به همراه داشته است

۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۳:۱۳:۵۴
کد خبر: ۱۱۱۱۱۱۹
تا ۱۰ روز آینده وضعیت استان به شرایط زرد می‌رسد / طرح شهید سلیمانی موفقیت‌های چشمگیری به همراه داشته است
استاندار مرکزی گفت: طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که مکمل برنامه‌های دولت در مقابله با شیوع ویروس کرونا است، در یک ماه گذشته موفقیت‌های چشمگیری به همراه داشته است.

به گزارش برنا از اراک ، سید علی آقازاده  در نشست طرح تکمیلی شهید سلیمانی در مقابله با کرونا که به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد، افزود: بیش از ۱۰ هزار بسیجی در قالب بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ گروه عملیاتی به صورت محله به محله و خانه به خانه در استان فعالیت می‌کنند که نقش موثری در شناسایی هر چه بیشتر مبتلایان به بیماری کووید۱۹ دارد.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های از پیش تعیین شده تمامی افرادی که به عنوان بیمار در طرح شهید سلیمانی شناسایی شده و به قرنطینه می‌روند در صورت داشتن نیاز، مشمول کمک‌ می‌شوند که این مهم باعث هدفمند شدن توزیع بسته‌های معیشتی نیز خواهد شد.

استاندار مرکزی اظهار داشت: طرح شهید سلیمانی برای یک زمان خاص برنامه‌ریزی نشده و تا زمانی که ویروس کرونا وجود داشته باشد این طرح نیز به صورت برنامه‌محور و هدفمند در راستای خدمت به مردم فعال خواهد بود.  

آقازاده اضافه کرد: با توجه به اجرای موفقیت‌آمیز طرح شهید سلیمانی و همکاری همه جانبه مردم و اصناف مختلف، اکنون هیچ نقطه قرمز کرونایی در استان مرکزی وجود ندارد و به غیر از شهرهای اراک، خمین و شازند که در شرایط نارنجی هستند دیگر نقاط استان در وضعیت زرد قرار دارند.  

وی ادامه داد: تمهیدات لازم برای بهبود شرایط کرونایی استان مرکزی اندیشیده شده و حداکثر تا ۱۰ روز آینده وضعیت استان به شرایط زرد می‌رسد.  

استاندار مرکزی گفت: هم‌اکنون تعداد فوتی‌های بیماری کووید ۱۹ در این استان روزانه ۲ یا سه نفر است و شمار مبتلایان نیز کاهش چشمگیری داشته است.  

آقازاده اظهار داشت: منع تردد شبانه و محدودیت‌های ترافیکی همچنان در تمامی شهرهای استان مرکزی وجود دارد و در نشست استانی ستاد کرونا در هفته آینده برای تداوم و یا لغو آن تصمیم‌گیری می‌شود.  

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز