حجت الاسلام والمسلمین حکمتی نیک عنوان کرد:

حماسه ۹ دی مصداق بارز ولایتمداری ملت و دفاع از کیان اسلامی است

۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۰۸:۵۸:۳۸
کد خبر: ۱۱۱۱۵۰۱
حماسه ۹ دی مصداق بارز ولایتمداری ملت و دفاع از کیان اسلامی است
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: نهم دی ماه عرصه تجلی و تبلور حضور با بصیرت و آگاهانه مردم و مصداق ولایتمداری آنان در دفاع از کیان اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛حجت الاسلام والمسلمین سیروس حکمتی نیک ضمن گرامیداشت این روز بزرگ افزود: یکی از سنت های الهی در قرآن کریم سنت نصرت و یاری الهی است  که خداوند در آیات متعدد به آن اشاره کرده  و ملاک و معیار آن را ایمان به خدا می داند.

وی بیان کرد: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی  جلوه ها و مصادیق زیادی از نصرت الهی  از جمله اصل پیروزی انقلاب و دوران طلایی دفاع مقدس را مشاهده کرده ایم که هر کدام مصداق عینی از این نصرت الهی هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: قیام و خیزش عمومی ملت با بصیرت ایران اسلامی در 9 دی 88 نیز یک مصداق عینی از نصرت الهی در حق ملتی است که دشمنان خارجی با طراحی توطئه و فتنه با استفاده از ظرفیت داخلی فتنه گران در پی براندازی انقلاب آنان بود.

وی افزود: در حقیقت باید گفت یکی از مقاطع حساس و مهم در جمهوری اسلامی ایران که صحنه ای از ظهور دوباره ارزش ها در جامعه اسلامی ایران است حماسه 9 دی است.

امام جمعه موقت یاسوج تصریح کرد: حضور گسترده ، دغدغه مند و ارزش مدار مردم کشورمان در 9 دی 88 در مقابله با جریان فتنه دارای محتوا و معانی ای است که ماهیت مستقل سیاست در جامعه دینی ما را به نمایش گذاشت.

حجت الاسلام والمسلمین حکمتی نیک  ابراز داشت: از انجا که این روز در تاریخ انقلاب اسلامی به نام "روز بصیرت و میثاق امت با ولایت" نامگذاری شده است باید گفت این حماسه نهادینه بودن رهبری دینی در جامعه را بار دیگر بازگو کرد  چرا که نقش رهبری نظام در آگاه سازی و هدایت آنان به ایستادگی در مقابل فتنه باعث شد مردم در مقام ابراز ولایتمداری این حماسه مهم را رقم بزنند.

وی در پایان یادآور شد: گفتمان امام انقلاب و رهبر دینی فصل الخطاب و عمل به تدابیر، دکترین و مطالبات ایشان در همه عرصه ها و صحنه ها گره گشای مشکلات و چراغ روشن فراروی همه مسئولین و مردم می باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز