به مناسبت یکمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی؛

میز خدمت جهادی بسیج ادارات کهگیلویه و بویراحمد در فضای مجازی برپا شد

۱۳۹۹/۱۰/۱۱ - ۰۹:۱۰:۵۷
کد خبر: ۱۱۱۲۷۱۶
میز خدمت جهادی بسیج ادارات کهگیلویه و بویراحمد در فضای مجازی برپا شد
به مناسبت یکمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و به همت سازمان بسیج کارمندان میز خدمت جهادی در فضای مجازی در کهگیلویه و بویراحمد برپا شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ به مناسبت یکمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و به همت سازمان بسیج کارمندان میز خدمت جهادی در فضای مجازی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) با حضور در میز خدمت جهادی بسیج ادارات به‌صورت مجازی و به‌صورت ویدئو کنفرانس پاسخگوی نیازمندان شد.

مبشری در این خصوص گفت: امید است که با برپایی میزهای خدمت جهادی بتوانیم از ظرفیت‌های موجود برای رفع مشکلات مردم و به‌خصوص نیازمند بهره بگیریم.

وی با اشاره به اینکه دفاتر کمیته امداد در سراسر استان آماده پاسخگویی به مراجعه‌کنندگان است، تصریح کرد: این میز خدمت جهادی به‌منظور پاسخگویی مستقیم و بدون مراجعه مددجویان به‌صورت مجازی و الکترونیکی برگزارشده است.

مبشری تصریح کرد: در این میز خدمت مجازی مشکلات و نیازمندی‌های 17 نفر بررسی و پاسخ داده شد.

وی گفت: بیشترین نیازها و درخواست‌های این افراد، مشکلات معیشتی، درمانی، مسکن و اشتغال بوده است که توصیه و راهنمایی‌های لازم برای رفع این نوع مشکلات به آن‌ها داده شد و به واحدهای مربوطه ارجاع داده شدند.

مبشری بابیان اینکه برای ارائه و ثبت درخواست دریافت خدمت در بخش‌های موردنیاز، سایت www.e.emdad.ir   در دسترس عموم قرار دارد، گفت: با توجه به بیماری همه‌گیر کرونا در سطح جامعه و به‌منظور جلوگیری از شیوع این بیماری از مددجویان و مراجعه‌کنندگان تقاضا داریم با مراجعه به این سایت درخواست‌های خود را به‌صورت الکترونیکی ثبت کنند.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بر اساس فرآیند تعریف‌شده، پاسخگویی و رسیدگی به درخواست‌های ثبت‌شده مردمی در کمترین زمان ممکن انجام‌شده و اطلاع‌رسانی لازم نیز به جامعه هدف این نهاد انجام می‌گیرد.

مبشری تأکید کرد: این نهاد همواره و در حد توان پاسخگوی مطالبات و درخواست‌های مراجعه‌کنندگان و به‌خصوص اقشار نیازمند جامعه است.

مبشری اظهار کرد: بیماری کرونا، زندگی، کار و درآمد مردم را تحت تأثیر قرار داده و این مسئله زندگی افراد نیازمند و ضعیف جامعه را بیشتر تحت‌فشار قرار داده و در این خصوص مسئولیت این نهاد دوچندان شده است که امیدواریم با همکاری همه دستگاه‌ها و خیران نیکوکار بتوانیم اقدام مؤثری برای بهبود معیشت نیازمندان انجام دهیم.

وی یادآور شد: در حال حاضر بیش از 45 هزار خانوار با جمعیت 115 هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد هستند و از خدمات متفاوت این نهاد ازجمله عمرانی، درمانی، فرهنگی و دیگر موارد بهره‌مند‌می شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز