شناسایی و جذب معلولان بی سواد کهگیلویه و بویراحمد

۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۰:۱۴:۵۳
کد خبر: ۱۱۱۷۱۴۷
شناسایی و جذب معلولان بی سواد کهگیلویه و بویراحمد
معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: معلولان بی سواد و کم سواد گروه سنی ۱۰ تا ۴۹ سال این استان به زودی شناسایی و جذب کلاس های سوادآموزی خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سید حمدالله خواهش نیک اظهار داشت: این اقدام با مشارکت اداره آموزش و پرورش استثنایی کهگیلویه و بویراحمد و از سوی آموزش دهندگان و مربیان تخصصی انجام می شود. 

وی افزود: شناسایی معلولان بی سواد و کم سواد کهگیلویه و بویراحمد از طریق مراکز استثنایی این استان انجام و سپس جذب کلاس های سوادآموزی می شوند. 

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تولید محتوای آموزشی برای معلولان بی سواد و کم سواد این استان از سوی اداره آموزش و پرورش استثنایی استان انجام می شود.

خواهش نیک عنوان کرد: تآمین آموزش دهندگان و مربیان تخصصی برای آموزش معلولان بی سواد و کم سواد کهگیلویه و بویراحمد نیز بر عهده معاونت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش این استان است.  

وی ابراز داشت: برخی معلولان بی سواد و کم سواد کهگیلویه و بویراحمد در دوره های مهارت آموزی مراکز یادگیری محلی این استان شرکت می‌ کنند. 

خواهش نیک گفت: آن عده از سوادآموزان معلول کهگیلویه و بویراحمد که دوره انتقال را گذرانده‌ اند و سن آنها کمتر از ۱۷ سال است می ‌توانند از طریق مراکز استثنایی این استان ادامه تحصیل دهند. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز