نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

یکی از مشکلات جامعه استفاده بیش از حد انرژی است

۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۵:۴۸:۳۵
کد خبر: ۱۱۲۰۳۶۳
یکی از مشکلات جامعه استفاده بیش از حد انرژی است
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: یکی از مشکلات امرز جامعه استفاده بیش از حد از انرژی است که این امر خیانت به کشو ر است و مردم باید مدیریت مصرف را سرلوحه کار خود قرار دهند.

به گزارش برنا از اراک ، آیت الله  قربانعلی دری‌نجف‌آبادی در نشست شورای اداری استان مرکزی در اراک افزود: همه باید پای عهدی که با آرمان های انقلاب داشته اند بمانند و به طور قطع از روزها و شرایط سخت نیز عبور می‌شود.

وی عنوان کرد: همه در یک کشتی هستند و بزرگترین خیانت در شرایط فعلی آن است که هر فردی تنها خود را ببیند و همه باید دست به دست هم دهند تا این کشتی به سلامت به مقصد برسد.

وی بیان کرد: مشکلاتی در کشور وجود دارد اما با همدلی و دست به دست هم دادن می توان همه مشکلات را حل کرد و انقلاب اسلامی فرصت های زیادی را برای همه ایجاد کرده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران در سطح جهان زبانزد است، اظهار داشت: این مهم به برکت جمهوری اسلامی محقق شده است.

وی گفت: افزایش  قدرت دفاعی ایران در حالی است که  در قبل از انقلاب اسلامی ، این قدرت به اندازه یک چوب دستی بود اما امروز یکی از قدرتمندرین کشورهای جهان است و باید همه قدر انقلاب را بدانند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اضافه کرد: یکی از برنامه های مهم پیش رو، گرامیداشت دهه فجر است که باید برنامه‌ریزی ویژه برای این ایام صورت گیرد و نهایت بهره‌مندی از این ایام صورت گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز