اعمال قانون بیش از ۲۵ هزار راننده متخلف توسط پلیس کهگیلویه و بویراحمد

۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۱۰:۳۴:۵۲
کد خبر: ۱۱۲۰۶۲۲
اعمال قانون بیش از ۲۵ هزار راننده متخلف توسط پلیس کهگیلویه و بویراحمد
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اقدامات مضاعف پلیس در اعمال محدودیت‌های ترافیکی گفت: بیش از ۲۵ هزار راننده متخلف درمدت محدودیت‌های کرونایی جریمه شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سردار کیقباد مصطفایی در خصوص محدودیت‌های ترافیکی پلیس برای مقابله با ویروس منحوس کرونا گفت: در طول ۵۳ روز اعمال محدودیت‌های ترافیکی پلیس اقدامات مضاعفی انجام داد و در این مدت ۳۲ هزار و ۹۸۸ مورد تذکر لسانی به رانندگانی که ورودشان به استان مغایر بود داده شد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در همین مدت که وضعیت استان قرمز و نارنجی بود ۶ هزار و ۸۶۶ دستگاه خودرو از محورهای استان برگشت داده شدند.

وی تصریح کرد: ۲۴ هزار و ۵۹۲ فقره جریمه ۲۰۰ هزار تومانی، ۴۶۶ فقره جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و ۱۵۲ فقره جریمه برای متخلفین محدودیت‌های ترافیکی بیماری کرونا اعمال شد.

این مسئول با بیان اینکه این اعمال قانون‌ها برخلاف میل باطنی نیروهای پلیس بود گفت: البته جان افراد و سلامت جامعه مهمتر از آن است که کسی بخواد به واسطه اعمال قانون از پلیس نگران شود می‌بینم به خاطر انجام وظایف شهرستان‌های استان از حالت قرمز و نارنجی به زرد و آبی تبدیل شده‌اند.

مصطفایی بیان کرد: در کنار محدودیت‌های ترافیکی کنترل صنوف توسط پلیس انجام شد که ۵ هزار و ۶۲۷ مورد بازدید از صنوف صورت گرفت و یک هزار و ۴۵۶ مورد هم تذکر داده شد و ۳۵۱واحد پلمب شدند

فرمانده انتظامی کهگیلویه و  بویراحمد عنوان کرد: یکی از مشکلات که پلیس با آن مواجه بود مراسمات شادی و عزا بود که ۱۷ مراسم تعطیل شدند، ۲۱ نفر که هیچ توجهی به قانون نداشتند دستگیر و ۸ دستگاه خودرو هم توقیف شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز