استاندار خراسان جنوبی بیان کرد:

رونق منطقه با بازگشایی بازارچه مرزی یزدان

۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۲۰:۴۳:۲۲
کد خبر: ۱۱۲۰۸۴۸
رونق منطقه با بازگشایی بازارچه مرزی یزدان
استاندار خراسان جنوبی گفت: بازگشایی بازارچه مرزی یزدان، رونق منطقه را به همراه دارد.

به گزارش برنا خراسان جنوبی،  خراسان جنوبی؛ حمید ملانوری استاندار خراسان جنوبی  در جریان بازدید از بازارچه مرزی یزدان خاطر نشان کرد: بازگشایی مجدد و فعالیت دوباره این بازارچه، از انتظارات و مطالبات به حق مردم منطقه است.
وی ادامه داد: با عنایت به این که این بازارچه در اشتغال مردم و فعالیت های اقتصادی شهرستان و استان، نقش بسزایی داشته، بازگشایی آن ضروری است.
استاندار با تأکید بر این که تجار ایرانی و افغانی، مایل به فعال شدن این مرز هستند، تصریح نمود: ما در تأمین زیرساخت های لازم برای توسعه مبادلات تجاری در این منطقه مشکلی نداریم.
ملانوری اظهار داشت: راه اندازی مجدد این مرز، هماهنگی هایی را از سوی کشور همسایه، افغانستان می طلبد که باید مجوز های لازم را صادر نماید.
وی به مذاکرات و مکاتبات صورت گرفته در این زمینه اشاره کرد و اظهار امیدواری کرد: با پیگیری های وزارت امور خارجه و مسئولان این مشکل حل شود تا مردم شهرستان، استان و حتی کشور از منافع آن بهره مند شوند.
استاندار متذکر شد: فعالیت ها و مبادلات تجاری در مرزها باعت افزایش درآمد مردم شده، پایداری امنیت را به همراه دارد و مهاجرت معکوس را رقم می زند.
ملانوری، اشتغالزایی، توسعه، عمران و آبادانی را از پیامدهای فعالیت اقتصادی در مناطق مرزی عنوان کرد.
وی ضمن تشکر از نقش مرزبانان، مرزنشینان، نیروهای نظامی و انتظامی، مدیران شهرستان، اعضای شوراهای اسلامی،... و مردم منطقه در امنیت استان، گفت: امیدواریم به زودی شاهد بازگشایی مرز باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز