سرما در راه است/ برف و باران برای اکثر نقاط استان کرمانشاه

۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۰:۲۰:۵۷
کد خبر: ۱۱۲۲۱۰۱
سرما در راه است/ برف و باران برای اکثر نقاط استان کرمانشاه
مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه نوید از بارش برف و باران در اکثر نقاط استان طی امروز و روزهای آینده داد و گفت: هوای استان به طور محسوس سردتر می‌‌شود.

به گزارش برنا؛ محمد خسروی، مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه امروز در جمع اصحاب رسانه نوید از بارش برف و باران در اکثر نقاط استان داد و گفت: به دلیل استقرار سامانه ناپایدار بر جو منطقه بارش‌هایی را به ویژه برای نواحی اورامانات خواهیم داشت.

او ادامه داد: امروز در واقع بارش‌های در سطح استان به شکل برف و باران غالبا به صورت پراکنده خواهد بود و از فردا، سه‌شنبه باران چندانی نداریم و داشتن مه صبحگاهی در برخی از نقاط دور از انتظار نیست.

مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: اما در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه مجددا سامانه سردی جو منطقه را متاثر می‌کند و شاهد بارش برف و باران در اکثر نقاط استان خواهیم بود که عمده بارش به شکل برف خواهد بود و در نیمه غربی و نواحی شمال غرب استان مقدار بارندگی بیشتر خواهد بود.

او اضافه کرد: برای پیشگیری از خسارات احتمالی به عموم مردم و مسئولان توصیه می‌شود از ترددهای غیرضروری و صعود به اتفاعات خودداری و احتیاط لازم را در رانندگی داشته باشند اگر بنا بر ضرورت سفر می‌کنند حتما زنجیره چرخ را داشته باشند چون در گردنه‌ها و نقاط سردسیر استان احتمال بارش برف و کاهش دید افقی وجود دارد

خسروی خاطرنشان کرد: بعد از عبور این امواج در واقع از اواخر وقت پنجشنبه به بعد تا روزهای جمعه و شنبه کاهش محسوس دمای هوا را در سطح استان خواهیم داشت.

او در پایان، گفت: حداقل دمای امروز شهر کرمانشاه به ۲ درجه سانتی‌گراد زیر صفر رسیده و پیش‌بینی می‌شود حداکثر دمای هوای امروز به ۱۱ درجه سانتی‌گراد برسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز