پیروزی نماینده شهرستان بهمئی در لیگ دسته سوم باشگاه های کشور

۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۰:۱۴:۱۹
کد خبر: ۱۱۲۳۳۶۵
پیروزی نماینده شهرستان بهمئی در لیگ دسته سوم باشگاه های کشور
مسئول اداره ورزش و جوانان شهرستان از پیروزی تیم فوتبال شهدای ایل بهمئی در لیگ دسته سوم فوتبال باشگاههای کشور مقابل نماینده فوتبال لرستان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛بیوکانی ،رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهمئی با بیان این خبر افزود:تیم فوتبال شهدای ایل بهمئی در گروه چهارم لیگ دسته سوم باشگاههای کشور در ورزشگاه شهید رجائی شهرستان بهمئی در سومین بازی از مسابقات این گروه به مصاف تیم فو تبال شهرداری بروجرد لرستان رفت و با نتیجه دو بر یک نماینده لرستانی خود را شکست داد.
 
گل های تیم شهدای ایل بهمئی توسط میلاد صریری و بهمن فرشادی در نیمه اول بازی در دقایق 29و 46 وارد دروازه تیم شهرد اری بروجرد شد .
 
تیم شهدای ایل بهمئی با انجام سه بازی در گروه چهارم این مسابقات با کسب دو بر دو یک شکست با تفاضل گل کمتر نسبت به تیم اول و دوم در رده سوم این گروه قرار دارد.
 
بیوکانی مسئول اداره ورزش و جوانان شهرستان بهمئی از تلاش های علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان، هیأت فوتبال استان و شهرستان، نهاد های امنیتی ، انتظامی و بهداشتی ، اداره آموزش پرورش شهرستان بهمئی و همه ادارات که در برگزاری این بازی مجموعه ورزش را یاری کرده اند تقدیر و تشکر کرد.
 
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهمئی تصریح کرد:تیم شهدای ایل بهمئی در هفته ی دوم این رقابتها در کرمانشاه با نتیجه سه بریک مغلوب نماینده این استان شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز