فرماندار آوج:

بازگشایی مدارس با حداکثر ۵۰ نفر دانش آموز در شهرستان آوج بلامانع است

۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۰۹:۴۴:۰۸
کد خبر: ۱۱۲۳۹۲۵
بازگشایی مدارس با حداکثر ۵۰ نفر دانش آموز در شهرستان آوج  بلامانع است
فرماندار شهرستان آوج از بازگشایی مدارس با حداکثر 50 دانش آموز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین; نصرت اله علیرضایی فرماندار شهرستان آوج در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان که با حضور اصغری مدیر کل آموزش و پرورش استان و جمعی از مدیران و فرهنگیان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: در آستانه دهه فجر و چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم،انقلابی که بیشتر بعنوان یک انقلاب فرهنگی شهره دارد.

وی افزود: دغدغه و دل نگرانی انقلابیون این بود که در حوزه فرهنگ بتوانند نقش آفرین و اثرگذار باشند و برای این منظور خواسته شان این بود که وزارت آموزش و پرورش را در اختیار داشته باشند تا بتوانند یک نسل با هویت دینی و مسئولیت پذیر تربیت کنند.

فرماندار شهرستان آوج گفت:امروز در سایه و به برکت انقلاب اسلامی نه تنها آموزش وپرورش که تمام دستگاه های فرهنگی و اجتماعی در اختیار قرار گرفته است اما آیا خروجی و نتیجه این برنامه ها و فعالیت های فرهنگی،امری مقبول و رضایت بخش است!؟

علیرضایی عنوان‌کرد:امروز حوزه آموزش و پرورش به یک آسیب شناسی، بازنگری و بازاندیشی انتقادی برنامه ها،سیاست گذاری ها و فعالیت ها و اقدامات نیاز دارد و این موضوع  را بعنوان یک اولویت باید جدی گرفت.

وی افزود:بازگشایی مدارس در شهرستان آوج با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مدارس با جمعیت کمتر از ۵۰ نفر و در کلاس هایی که تعداد دانش آموزان آن از ۱۰ نفر تجاوز نمی کند،در دستور کار قرار بگیرد.

فرماندار شهرستان آوج اظهارداشت:طی هفته آینده ۱۵۰ تبلت به شکل رایگان در اختیار دانش آموزان محروم و فاصله گوشی هوشمند قرار خواهد گرفت که ۵۰ دستگاه تبلت توسط اداره کل آموزش  وپرورش و ۱۰۰ دستگاه‌ با همکاری و مشارکت کمیتهامداد،بهزیستی و مشارکت خیرین تهیه و تامین شده است.

موافقت با جابجایی محل استقرار فعلی سپاه با حوزه بسیج خواهران و واگذاری مدرسه روستای قرخ بلاغ به دهیاری جهت بهسازی و مرمت و استفاده بعنوان خانه بوم گردی از جمله مصوبات این جلسه بود.

در پایان این جلسه از اعضای اصلی و مدعو شورای آموزش و پرورش شهرستان آوج تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز