احداث بیمارستان تخصصی فک، جمجمه و صورت در استان

۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۱۰:۵۶:۵۲
کد خبر: ۱۱۲۴۳۵۳
احداث بیمارستان تخصصی فک، جمجمه و صورت در استان
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ساخت بیمارستان تخصصی فک، جمجمه و صورت توسط موسسه خیریه مرهم، گفت: استان آمادگی خود برای ساخت بیمارستان را اعلام می ‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛حسین کلانتری در نشست با مدیرعامل و اعضای موسسه خیریه مرهم با بیان اینکه باور داریم که نیروی انسانی بادانش، می‌تواند محور توسعه باشد، اظهار داشت: حضور اعضای موسسه مرهم در استان یک فرصت ارزشمند است بخشی از این حضور برای خدمت‌ رسانی و درمان بیمارانی است که به لحاظ اقتصادی توان پرداخت هزینه ‌ها را ندارد چرا که جراحی فک، جمجمه، صورت و سوختگی پر هزینه است بنابراین تلاش کنیم از این فرصت ارزشمند به خوبی استفاده کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه استفاده از ظرفیت این موسسه خیریه در استان یک فرصت ارزشمند است، گفت: فرصت های بی بدیلی هستند که باید از توان و دانش آنان استفاده کرد.

کلانتری گفت: موسسه مرهم برای احداث بیمارستان تخصصی جمجمه، فک و صورت ورود کند  ما حمایت می کنیم این اقدام ارزشمند تنها ساخت یک بیمارستان نیست بلکه ایجاد فرصت‌ های متعددی است که برای کهگیلویه و بویراحمد ایجاد می‌ شود بحث توریست ‌درمانی و جذب نیروهای تخصصی می ‌تواند توسعه بیش از پیش استان در همه ابعاد را به همراه داشته باشد و ما می‌ توانیم به واسطه این بیمارستان پذیرای بیماران از خارج کشور هم باشیم.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد، بیان کرد: به عنوان خدمتگزار این مردم در کنار شما هستم و به همه دستگاه‌ ها اعلام می ‌کنم همکاری لازم با موسسه مرهم برای آغاز به کار این پروژه مهم و ارزشمند را داشته باشند.

کلانتری با یادآوری ظرفیت‌ های کهگیلویه و بویراحمد، عنوان کرد: مواهب و عنایات خداوند در این استان وجود دارد و باید به فعلیت برسد  و نیروهای توانمند تحصیل کرده و دلسوز می ‌توانند این کار را انجام دهند.

وی بیان کرد: برای فرودگاه یاسوج طرحی نوشته شده و تلاش می‌ کنیم قبل از پایان سال به شورای عالی امنیت ارسال کنیم و مجوز پرواز مستقیم از استان به کشورهای حوزه خلیج فارس و برعکس را بگیریم.

نماینده عالی دولت در استان، بیان کرد: رسما اعلام می ‌کنم با تمام توان در کنار این موسسه خیریه برای ساخت بیمارستان تخصصی فک، جمجمه و صورت هستیم تا آیندگان از برکات آن استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: حوزه درمان ناباروری و سرطان سینه دو پیشنهاد دیگر استان است و امیدواریم موسسه مرهم در این دو حوزه هم به استان کمک کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز