رفع تصرف بیش از هزار هکتار اراضی ملی در کهگیلویه و بویراحمد

۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۰۹:۴۰:۵۵
کد خبر: ۱۱۲۴۶۹۷
رفع تصرف بیش از هزار هکتار اراضی ملی در کهگیلویه و بویراحمد
رییس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک هزار و ۲۹۴ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی از ابتدای امسال تا کنون در این استان رفع تصرف شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛حسن نگین تاجی در نشست کارگروه قضایی بزرگداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی  اظهار کرد: به منظور حفاظت از حقوق عامه و مبارزه با فساد قرارگاه مرکزی مبارزه با فساد در کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی شده است.

 وی افزود: از ابتدای امسال تا کنون ۱۱۶ هکتار از بستر رودخانه‌های کهگیلویه و بویراحمد از دست سودجویان آزاد شده است و قرارداد واگذاری ۴۰۰ هکتار از زمین‌های ملی که طرح آن،   از سوی افراد مجری اجرایی نشده بود نیز لغو شد.

رییس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد در خصوص مشکلات  کارخانه آرد، گلوکز و نشاسته یاسوج  بیان کرد: عده‌ای بخاطر اینکه این کارخانه سودآوری ندارد اقدام مزایده کارخانه آرد یاسوج در تهران کرده بودند که با پیگیری دادگستری استان این مزایده در تهران باطل شد.

نگین تاجی عنوان کرد: با تلاش اعضای شوراهای حل اختلاف و سفیران صلح در ۹ ماه گذشته، ۱۸ فقره پرونده قتل، با گذشت شاکیان به صلح و سازش مختومه و افراد قاتل از پای چوبه دار نجات یافتند.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کهگیلویه و بویراحمد نیز در خصوص برگزاری ویژه برنامه‌ها به مناسبت دهه فجر در دادگستری و ادارات و سازمان‌های تابعه قوه قضاییه  گفت: به مناسبت میلاد  پربرکت حضرت فاطمه زهرا (س) مسابقه کتابخوانی برای بانوان در این استان برگزار می‌شود.

محمد مهدی صالحی افزود: به منظور بررسی مشکلات و درخواست‌های زندانیان، اعضای شورای قضایی استان از زندان‌های استان بازدید می‌کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز