آغاز عملیات بازدید و رصد آموزش در مدارس مازندران از فردا

۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۰:۴۸:۲۷
کد خبر: ۱۱۲۴۸۲۴
آغاز عملیات بازدید و رصد آموزش در مدارس مازندران از فردا
با خروج مازندران از وضعیت قرمز کرونایی، عملیات بازدید و رصد آموزش در مدارس استان از فردا ۵ بهمن ماه آغاز می‌شود.

به گزارش برنا؛ سید حسین نصیری، معاون هماهنگی آموزش و پرورش مازندران گفت: زرد شدن وضعیت کرونایی هفت شهرستان مازندران این امکان را فراهم کرده است تا مدارس این مناطق منعی برای میزبانی از دانش‌آموزان نداشته باشند، ولی حضور آنها اجباری نیست و اختیاری است.

نصیری با اشاره به اینکه از روز جمعه سوم بهمن ماه استان مازندران از وضعیت قرمز کرونایی خارج شد، افزود: عملیات بازدید و رصد آموزش در مدارس استان از یکشنبه ۵ بهمن ماه آغاز می‌شود.

او گفت: ۱۰نفر از کارشناسان برگزیده استان با همراهی تیم‌های وزارتی از مدارس استان و وضعیت آموزش بازدید می‌کنند.

رییس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات آموزش وپرورش استان ادامه داد،  ۵تیم دونفره بازرسی در ناحیه تشکیل شده و هر تیم در هر روز کاری حداقل ۳مدرسه را از یکشنبه ۵بهمن تا ۸بهمن ماه با استفاده از فرم‌های نظارتی در فرآیند آموزشی و پرورشی مورد رصد دقیق قرار می‌دهند.

نصیری خطاب به مدیران مدارس استان تاکید کرد که تمامی آنان از فرم تکمیل شده در سامانه نظارت «۳٠۶۸۲» یک نسخه رونوشت تهیه کرده و به همراه مستندات بایگانی کنند تا در حین بازرسی تحویل بازرسان گردد.

او خاطرنشان کرد، مدیران مدارس دقت کنند مدارسی که کمترین عضویت در شاد را دارند حتما مورد بازدید قرار خواهد گرفت و دانش‌آموزانی که آموزش تلویزیونی را به‌عنوان خدمات آموزشی انتخاب کرده‌اند به‌صورت تلفنی از کیفیت ارائه خدمات پرسش می‌شود.

معاون هماهنگی آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اهمیت تهیه اطلس آموزشی از سوی مدیران مدارس، از نکات مورد توجه در نظارت و بازرسی را شامل موارد زیر دانست: دانش‌آموزانی که بسته آموزشی و درسنامه دریافت می‌کنند به‌صورت تلفنی از کیفیت ارائه خدمات پرسش می‌شود؛ مستندات شورای مدرسه و مسئول پیگیری حضور و غیاب دانش‌آموزان و چگونگی پیگیری آن مد نظر است؛ و همچنین پیگیری وضعیت دانش‌آموزان ثبت نام شده که هیچ خدماتی تاکنون دریافت نکرده‌اند، در دستور کار اصلی قرار دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز