حمید عبداللهی:

آلومینیوم آینده روشنی را پیش رو دارد / پرسپولیس را به خوبی آنالیز کردیم 

۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۲۰:۲۹:۳۷
کد خبر: ۱۱۲۵۸۵۲
آلومینیوم  آینده روشنی را پیش رو دارد / پرسپولیس را به خوبی آنالیز کردیم 
مربی تیم فوتبال لیگ برتری آلومینیوم اراک گفت: تیم آلومینیوم اراک با انجام چند رقابت مهم از نظر تاکتیکی به بلوغ رسیده است.

به گزارش برنا از اراک ، حمید عبداللهی در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس در اراک افزود: تیم آلومینیوم تنها تیمی بود که در مقابل گل گهر سیرجان فرصت گل سازی نداد و موفق شد در آن بازی ۵۰۰ پاس را مدیریت کند.

وی اظهار داشت: تیم آلومینیوم اراک با هدایت رسول خطیبی آینده روشنی را پیش رو دارد.

مربی تیم فوتبال لیگ برتری آلومینیوم اراک گفت: این تیم با شجاعت و نترس وارد رقابت با تیم پرسپولیس خواهد شد و با وارد کردن تفکر تاکتیکی در زمین به دنبال موفقیت در پیکار است.

عبداللهی افزود: هفته گذشته تیم پرسپولیس را به خوبی آنالیز کردیم و آماده یک رقابت پایاپای هستیم تا سه امتیاز را از آن خود کنیم.

وی اظهار داشت: در بازی گذشته تیم آلومینیوم اراک نشان در مقابل هر تیمی حرف برای گفتن دارد و با توجه به اینکه مدتی نیست تیم اراک به لیگ برتر صعود کرده اما نوع بازی و تفکر خطیبی نشان می‌دهد جلوی هر تیمی رقابت پایاپای داریم.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: تیم ما در مقابل سایر تیم‌ها مثل استقلال، ماشین سازی و گل گهر همین رویه داشت و در مقابل پرسپولیس نیز شیوه بازی خود را ادامه می‌دهد.

عبداللهی افزود: با تمام وجود و با قدرت وارد زمین رقابت خواهیم شد و به دنبال بزرگ کردن تیم اراک هستیم زیرا پشتوانه ما مردم و انرژی مثبت آن‌هاست.

وی اظهار داشت: حضور تماشاچی به فوتبال روح می‌دهد و همانند جریان خون در بدن است و نبود تماشاچی به خاطر شیوع کرونا هرچند مطلوب نیست اما به هرحال باید قوانین و پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز