آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان بوشهر تا ۱۵ بهمن ۹۹

۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۱۱:۱۷:۳۲
کد خبر: ۱۱۳۱۳۲۶
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان بوشهر تا ۱۵ بهمن ۹۹
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: در حال حاضر ۸۰ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

به گزارش برنا؛ سعید کشمیری، دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۱ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری ‌شده‌اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر افزود: در حال حاضر ۸۰ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

کشمیری ادامه داد: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته هفت مورد از بستری‌های بخش‌های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد سه مورد مثبت قطعی بوده‌اند.

رییس دانشکاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: متاسفانه امروز دو مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا با ۷۳ و ۴۹ سال سن با داشتن بیماری زمینه‌ای دیابت، سرطان و بیماری قلبی در استان بوشهر به ثبت رسید.

او با بیان اینکه هم‌اکنون ۱۰ مورد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند افزود: از این تعداد در حال حاضر پنج مورد از آن‌ها با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: کل موارد مثبت از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون ۱۸ هزار و ۶۶۷ بوده است.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: متأسفانه مجموع جان‌باختگان کرونا در استان بوشهر ۸۵۷ مورد بوده است که از این تعداد ۸۴۹ نفر مورد مثبت قطعی و هشت نفر مورد مشکوک بوده‌اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز