استاندار مرکزی :

بیشترین کمک به دهیاری‌ها توسط دولت تدبیر و امید انجام شده است

۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۱:۲۵:۵۱
کد خبر: ۱۱۳۲۷۱۹
بیشترین کمک به دهیاری‌ها توسط دولت تدبیر و امید انجام شده است
استاندار مرکزی گفت: بهره‌برداری از ۲۰۰ طرح عمرانی و اجتماعی همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان شازند، هدیه دولت به مردم این خطه از استان است.

به گزارش برنا از اراک ، سید علی آقازاده  در حاشیه آیین بهره‌برداری از هنرستان ۲۴ کلاسه برکت آیت الله طالقانی شهرشتان شازند افزود: بیش از ۱۶۰ طرح از مجموع این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر ۲ هزار میلیارد ریال در شهرستان شازند و بقیه در پالایشگاه این شهرستان به بهره‌برداری می رسد.

وی ادامه داد: بهره‌برداری از این طرح‌های اقتصادی، ۵۰۰ شغل جدید برای مردم شهرستان شازند به همراه دارد.

استاندار مرکزی هنرستان ۲۴ کلاسه برکت آیت الله طالقانی شهرستان شازند را از جمله طرح‌های به بهره برداری رسیده در دهه مبارک فجر عنوان کرد و گفت: این طرح با همکاری بنیاد برکت و اداره کل نوسازی استان مرکزی اجرا و به بهره برداری رسیده‌ است.

آقازاده با توجه به اقدامات دهیاری‌ها خاطرنشان کرد: نظارت بر دهیاری‌ها از جمله برنامه‌های اولویت دار استانداری مرکزی بوده و همواره بر حمایت و نظارت از این نهادها توسط فرمانداران استان تاکید شده‌ است.

وی ادامه داد: بیشترین کمک به دهیاری‌ها از ابتدای تاسیس این نهادها تاکنون در اوج جنگ اقتصادی دشمنان اسلام و انقلاب علیه کشور، توسط دولت تدبیر و امید انجام شده و این اعتبارات باید با نظارت فرمانداران در راستای طرح‌های عمرانی و آبادانی روستاها هزینه شود.

استاندار مرکزی با یادآوری برخی جابه‌جایی ها افزود: جابه‌جایی‌ها و انتصابات در حوزه‌های مختلف به ویژه حوزه‌هایی که با انتخابات در ارتباط هستند انجام و در صورت ضرورت به منظور بهبود فرآیند برگزاری انتخابات در فرصت باقی مانده انجام می‌شود.

آقازاده گفت: مسئولان استان مرکزی باید وظایف خود را به خوبی انجام داده و برای افزایش مشارکت پذیری عمومی در انتخابات تلاش کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز