احداث واحدهای ملی مسکن چهارمحال و بختیاری تا پایان سال آغاز می‌شود

۱۳۹۹/۱۱/۲۵ - ۱۰:۰۶:۳۴
کد خبر: ۱۱۳۶۲۹۹
احداث واحدهای ملی مسکن چهارمحال و بختیاری تا پایان سال آغاز می‌شود
مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری، تعداد طرح‌های اقدام ملی مسکن این استان را چهار هزار و ۶۴۴ واحد اعلام کرد و گفت: عملیات احداث واحدها تا پایان سال در استان آغاز می‌شود.

به گزارش برنا؛ حسین‌علی مقصودی، مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره به ثبت‌نام ۱۶ هزار نفر در این استان برای طرح اقدام ملی مسکن، گفت: از این تعداد چهار هزار نفر در استان اقدام به افتتاح حساب بانکی کردند و مبلغ اولیه ۴۰ میلیون تومان را به حساب کارگزار واریز کرده‌اند.

او ادامه داد: بر این اساس در استان این چهار هزار نفر به طرح‌های احداث مسکن متصل شده و روند اجرای طرح برای آنها شفاف شده که واحدهای مسکونی آنها در چه منطقه، در چه بلوک و پلاکی احداث می‌شود.

مقصودی، میزان وام اعطایی به متقاضیان توسط بانک مسکن را ۷۵ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: قیمت‌تمام شده واحدهای طرح اقدام ملی مسکن ۲۵۰ میلیون تومان است و سهم‌آورده بر اساس پیشرفت فیزیکی واحدها در مراحل ساخت خواهد بود.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان کارگزار اجرای طرح‌های مسکن اقدام ملی در استان تعیین شده است، خاطر نشان کرد: از مجموع واحدها، مسئولیت احداث ۲ هزار و ۳۳۴ واحد بر عهده ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) و ۲ هزار و ۳۳۱ واحد نیز برعهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

مقصودی روند اجرای طرح اقدام ملی مسکن در این استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: این استان از مناطق پیشروی کشور در این حوزه است و تاکنون نقشه نیمی از واحدها آماده و فرایند اخذ پروانه از شهرداری طی شده و زیرساخت‌های طرح در حال تامین است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز