استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد:

ضرورت توجه دولت به ظرفیت های کهگیلویه و بویراحمد

۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۰۸:۵۸:۱۱
کد خبر: ۱۱۳۸۵۴۷
ضرورت توجه دولت به ظرفیت های کهگیلویه و بویراحمد
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت توجه و استفاده دولت از ظرفیت های استان به ویژه جامعه نخبگان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛حسین کلانتری در بازدید از نمایشگاه فناوری در شهر یاسوج که با حضور معاون فناوری ریاست جمهوری انجام شد، اظهار داشت: تعداد سفرهای معاون فناوری ریاست جمهوری به استان کهگیلویه و بویراحمد با رویکرد نگاه به فناوری و شرکت های دانش بنیان بیش از هر مسئول و مدیری کشوری است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، عنوان کرد: با توجه به استعدادها و ظرفیت‌ های علمی در استان کهگیلویه و بویراحمد خواستار این هستیم که معاونت فناوری ریاست جمهوری به این ظرفیت‌ ها توجه کند.

کلانتری با بیان اینکه استان ما یک درصد جمعیت و وسعت کشور را دارد، اما بیش از 20 درصد منابع نفتی کشور در این استان وجود دارد، گفت: با انتظاراتی که مردم دارند در دولت تدبیر امید میزان تخت‌های بیمارستانی دو برابر شده و همچنین در این دولت در تولید ساخت مسکن یک و چهار دهم افزایش داشته است.

استاندار بیان کرد: 3 هزار و 500 واحد روستایی در بهمن 98 کلنگ زنی شد و کمتر از 10 ماه 2500 واحد افتتاح شد و کار ساخت 35 هزارمین مسکن در استان در دهه فجر امسال به پایان رسید.

وی افزود: نگاه مردم و جوانان استان به اوج قله هاست و سرمایه گرانبهای کشور نیروی انسانی نخبه، متعهد و دلسوز است و شایسته آن بوده که این نیروی توانمند حمایت ویژه شوند.

گفتنی است در این آئین مرکز رشد واحدهای فناوری شهرستان کهگیلویه به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز