توزیع بیش از ۴ هزار قلم کالا در مناطق زلزله زده شهرستان دنا

۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۸:۴۸:۴۰
کد خبر: ۱۱۴۰۴۸۱
توزیع بیش از ۴ هزار قلم کالا در مناطق زلزله زده شهرستان دنا
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: در چند روز اخیر چهار هزار و ۴۳۴ قلم کالا در مناطق زلزله زده شهرستان دنا توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه وبویر احمد؛امان الله جهانبین در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در این مدت ۷۵۰ تخته چادر امدادی،یکهزار و ۶۶۰ تخته چادر مسافرتی،۴۷۰ تخته پتو،۷۰ تخته موکت،پنج ست ظرف،یکهزار و ۲۶۵ بسته غذا،۹۰ شعله والور و ۱۲۴ شعله هیتر برقی در مناطق زلزله زده شهرستان دنا توزیع شده است.

وی بیان کرد: در این مدت همچنین چهار هزار و ۵۰۰ کیلوگرم نایلون پوششی در مناطق زلزله زده شهرستان دنا توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد ارزش کالاهای توزیع شده در مناطق زلزله زده دنا را ۵۰ میلیارد و ۲۷۱ میلیون ریال برآورد کرد.

جهان بین عنوان کرد: این اقلام از سوی عوامل امدادی در مناطق ده گانه و درب منازل آسیب دیده توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت:در این مدت ۷۰ دستگاه خودرو  شامل آمبولانس،سواری و وانت، کمک دار،باری،مینی بوس و کامیون و همچنین یک فرودند بالگرد برای امدادرسانی در مناطق زلزله زده شهرستان دنا به کار گرفته شده است.

جهان بین تاکید کرد:هفت تیم متشکل از ۲۱۵ مرد و۲۰ زن در مناطق زلزله زده در حال خدمات رسانی هستند.از این تعداد پنج تیم متشکل ۴۵ نفر از استان های اصفهان،فارس،چهارمحال بختیاری و خوزستان در این مناطق مشغول خدمت رسانی شده اند.

وی از خیران نیک اندیش خواست تا کمک های نقدی خود برای کمک به زلزله زدگان را به شماره حساب  ۵۲۲۳۵۲۲۳۱۹ نزد بانک ملت و شماره کارت۶۱۰۴۳۳۷۴۲۸۵۰۸۰۳۸ به نام جمعیت هلال احمر کهگیلویه وبویراحمد واریز کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز