رئیس هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم اراک:

هیچ بازیکنی از آلومینیوم جدا نمی شوند‌ / از معدود تیم های لیگ برتری هستیم که طبق قرارداد عمل کرده ایم / برای دو بازی آینده پاداش ویژه ای در نظر گرفته ایم

۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۶:۰۹:۲۹
کد خبر: ۱۱۴۱۷۲۰
هیچ بازیکنی از  آلومینیوم جدا نمی شوند‌ / از معدود تیم های لیگ برتری هستیم که طبق قرارداد عمل کرده ایم / برای دو بازی آینده پاداش ویژه ای در نظر گرفته ایم
رئیس هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم اراک گفت : این تیم شخصیت مستقلی دارد و وابسته فرد نیست .

 به گزارش برنا از اراک ، بهروز اکرمی با حضور در تمرین ظهر امروز تیم فوتبال آلومینیوم افزود : بعد از بازی با نساجی هم شاهد اتفاقات بدی در تیم بودیم اما تیم آلومینیوم نشان داد که می تواند در مقابل مشکلات با تدبیر رفتار کند. چرا که  آلومینیوم یک نام ماندگار است و امروز تیم آلومینیوم یکی از تیم های  باشخصیت لیگ برتر است.

وی در ادامه اظهار داشت: علی‌رغم همه سختی ها، تاکنون توسط هیئت مدیره و  مدیرعامل ایرالکو  وعده ای داده نشده که به آن  عمل نشده باشد .

عضو هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم اراک گفت : در هر تیمی تغییرات اتفاق می افتد نحوه مواجهه ما با این اتفاقات است که شخصیت ما را نشان می دهد؛ اکنون باید شخصیت تیم را نشان دهیم .

وی در خصوص جدایی سرمربی این تیم اظهار داشت : من به سهم خودم از زحمات جناب رسول  خطیبی قدردانی می کنم؛ چرا که برای این تیم زحمت کشیده وسنگ تمام گذاشت .

اکرمی افزود : آدمها می آیند و می‌روند، اما این تیم آلومینیوم است که دارای شخصیت مستقلی بوده و وابسته به هیچ فردی نیست بازیکنان این شخصیت را رقم زدند هیئت مدیره انتظار دارد این  روند فعلی  ادامه پیدا کند .

این مقام مسئول  ادامه داد   : شرایطی پیش آمد که در آینده درموردآن با هم صحبت می‌کنیم نمی خواهیم به عقب برگردیم، نگاه ما باید به جلو باشد.

وی به موضوع پرداختی ها در باشگاه اشاره کرد و گفت : مطمئن باشید ما از تک تک بازیکنان حمایت می کنیم  آلومینیوم از جمله معدود تیم های لیگ برتر است که طبق قرارداد عمل کرده است. امروز حساب خطیبی هم شارژ شد ، درست است ایشان از پیش ما رفته اند ولی ما اصلا بحث را شخصی نمی‌کنیم؛این نشان از نگاه حرفه ای باشگاه  دارد.

رئیس هیئتمدیره  باشگاه  آلومینیوم اراک  گفت : تصمیمات و رفتار مجموعه مدیریت شرکت و هیئت مدیره در ارتباط با تیم تغییر نکرده است هر وعده ای داده شده، حتما عمل می شود.

اکرمی با ابراز امیدواری به آینده تیم افزود : ما ایمان داریم که این تیم با شخصیت شکل گرفته است، این مسئله را انشاالله در اولین بازی خواهیم دید.

وی در خصوص جانشینی خطیبی گفت :  هیئت مدیره تصمیم  گرفته که برای دو بازی آینده عبداللهی که از مربیان خوب و آشنا با بازی اعضای تیم آلومینیوم است؛ مسئولیت سرمربیگری را به عهده بگیرد.

او به اهمیت دیدار های پیش رو اشاره کرد و اظهار داشت : برای دو بازی آینده پاداش ویژه ای را در نظر گرفته ایم که سرمربی تیم  به اطلاع شما می‌رساند.

اکرمی به نقل و انتقالات نیم فصل اشاره کرد و گفت : هیچ یک از اعضا از تیم آلومینیوم جدا نمی شوند‌ چرا که همه بازیکنان تا پایان فصل قرار دارند. مطمئن باشید که هیچ کس را به زور نگه نمی داریم ولی شرایط بگونه‌ای می‌شود که هیچ کس تا پایان فصل میل و رغبتی به جدایی نخواهد داشت. خبرها و نتایج خوبی در انتظار تیم آلومینیوم است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز