اولویت ستاد اجرایی فرمان امام بازسازی شهر زلزله زده سی‌سخت است

۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۵:۰۱:۵۶
کد خبر: ۱۱۴۲۱۶۱
اولویت ستاد اجرایی فرمان امام بازسازی شهر زلزله زده سی‌سخت است
رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) گفت: بازسازی خانه‌ها در شهر زلزله‌زده سی‌سخت؛ مرکز شهرستان دنا اولویت نخست است زیرا بخش زیادی از خانه‌ها در این شهر تخریب شده و غیر قابل تعمیر هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛محمد مخبر که برای بازدید از خسارات زلزله به سی سخت به این شهر آمده، در گفت و گو با خبرنگاران افزود: بنیاد مسکن برای بازسازی خانه ها در اعطای تسهیلات بلاعوض کاستیهایی دارد که قرار شد ستاد اجرایی به خانه های کاملا تخریبی ده میلیون تومان کمک کند.

وی ادامه : برای خانه های نیازمند تعمیر نیز اعتباری در اختیار بنیاد مسکن و برای تعمیرات فوری و ضروری هم اعتباری در اختیار گروه های جهادی قرار داده می شود.

مخبر اضافه کرد: ۱۰۰ کانکس به شهر سی سخت ارسال شده و درصورت نیاز باز هم ارسال خواهیم کرد.

وی  تاکید کرد: ستاد اجرایی  فرمان امام (ره) خانه خانواده های چند معلولی را صد در صد خواهد ساخت و برای راه اندازی مدارس تخریبی هم کمک خواهد کرد.

مخبر  فراهم کردن زمینه ایجاد یک هزار طرح  اشتغال خرد خانگی با ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار  را از دیگر برنامه های ستاد عنوان کرد و افزود: به محض تثبیت شرایط و برقراری  اوضاع مقدمات آن فراهم خواهد شد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام راه اندازی کارخانه قند و آب معدنی را مهمترین محور تصمیم گیری های امروز در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز