به همت هیأت کوهنوردی وصعودهای ورزشی شهرستان بویراحمد انجام شد:

بیش از ۵ هزار پرس غذای گرم بین زلزله زدگان سی‌سخت توزیع شد

۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۲:۴۲:۱۸
کد خبر: ۱۱۴۳۳۲۲
بیش از ۵ هزار پرس غذای گرم بین زلزله زدگان سی‌سخت توزیع شد
رئیس هیات کوهنوردی وصعودهای ورزشی شهرستان بویراحمد گفت: بیش از ۵ هزار پرس غذای گرم در بین مردم زلزله زده شهر سی‌سخت توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛زریر حسین زاده رئیس هیات کوهنوردی وصعودهای ورزشی شهرستان بویراحمد اظهار داشت:با وقوع زلزله در شهرستان دنا شهر سی سخت در همان  شب تیم های امداد ونجات این هیات جهت امدادرسانی به شهرسی سخت اعزام شدند.

وی در خصوص کمک رسانی به مردم اسیب دیده سی سخت و حومه گفت: کوهنوردان باشگاهها،گروه های کوهنوردی و ورزشکاران با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان بویراحمد در اقدامی داوطلبانه کمک های مالی نمودند که دراین راستا با خرید مایحتاج اولیه تاکنون ۵ هزار ۷۰۰ پرس غذای گرم با رعایت پروتکل های بهداشتی طبخ و به بین زلزله زدگان شهر سی ‌سخت توزیع شد.

وی افزود:اتحاد و همدلی در بین کوهنوردان وجوددارد و تیم قوی و مستعدی پای کاراست و امید است این امداد رسانی تا چند روز اینده ادامه یابد.

حسین زاده عنوان کرد: به منظور تکریم خانواده‌ های عزیز  سی سختی، این اقدام انجام شد  تا ان شاء الله به برکت وجود امام زمان (عج) بتوانیم در این روزهای سخت خدمت کوچکی به مردم ارائه دهیم.

شایان ذکراست صداقت مدیر کل امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد، علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان،نظری رئیس ورزش و جوانان شهرستان دنا از نحوه طبخ بازدید وتشکر نمودند.

فرماندار دنا و معاونینش مراتب تشکر خودرا از هیات کوهنوردی شهرستان بویراحمد اعلام داشتند.

با انتصاب زریر حسین زاده بعنوان ریس هیات کوهنوردی شهرستان بویداحمد اتحاد و همدلی و همبستگی خاصی در بین کوهنوردان و باشگاهها و کوهنوردان ایجاد گردیده و کوهنوردان اثبات کردند که این حرکت نمادین بازتاب خوبی در سطح جامعه داشته است و مُعرف این واقیعیت است که کوهنوردی نه تنها یک ورزش بلکه آموزشگاه معرفت شناسی و کمک به هم نوع  است .

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز