تشکر بازنشتگان محیط زیست زلزله زده سی سخت از اقدام اسکان موقت مدیرکل

۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۲:۱۸:۳۴
کد خبر: ۱۱۴۳۸۳۹
تشکر بازنشتگان محیط زیست زلزله زده سی سخت از اقدام اسکان موقت مدیرکل
رئیس اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد گفت: در پی تامین و اهداء 4 کانکس برای همکاران بازنشسته ی آسیب دیده از زلزله سی سخت آنان طی پیامی از این اقدام مدیرکل تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛هادی سینایی رئیس اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد در این خصوص اظهار داشت: زلزله 5 و 6 دهم  ریشتر شهر سی سخت خوشبختانه تلفات جانی برای هم استانی های عزیزمان نداشت  اما متاسفانه  با خود حجم بالایی از تخریب های مادی را برای مردم سخت کوش این دیار به همراه آورد.

وی افزود: برهمین اساس خانه های تعدادی از همکاران بازنشسته و دوستدار محیط زیست که در این شهرستان سکونت داشتند نیز از  این زلزله مصون نمانده و دچار تخریب شدند. 

سینایی تصریح کرد : اداره کل حفاظت محیط زیست استان با  مدیریت مهندس سید اسدالله هاشمی از بدو حادثه تا کنون کنار مردم این دیدار بوده و خواهد ماند،  اما در بحث اسکان موقت ،  4 واحد کانکس برای همکاران و بازنشستگان حفاظت محیط زیست ساکن در این شهر که خانه های آنان دچار آسیب فراوان شده است را فراهم نموده ، از این تعداد 2 واحد تحویل و 2 واحد دیگر در حال هماهنگی برای انتقال به این شهر است . 

وی  افزود: بازنشستگان و دوستداران محیط زیست آسیب دیده از این حادثه طی پیامی از اقدام مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد تقدیر و تشکر نمودند. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز