در نشست ستاد استانی کرونا مطرح شد:

آخرین وضعیت بیمارستان نرگسی گچساران/ شهروندان سی سختی در اولویت دریافت واکسن کرونا هستند

۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۳:۱۲:۵۶
کد خبر: ۱۱۴۳۹۱۱
آخرین وضعیت بیمارستان نرگسی گچساران/ شهروندان سی سختی در اولویت دریافت واکسن کرونا هستند
نشست ستاد کرونا با حضور استاندار و مدیران استانی برگزار شد و در این نشست آخرین وضعیت بیماری کرونا، و بازدید از اصناف بررسی و پیشنهاد شد تا شهر وندان سی سختی در اولویت دریافت واکسن کرونا قرار گیرند.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در نشست ستاد استانی کرونا گفت : در مراجعات افزایش خطرناکی مشاهده نشده و در هفته اخیر روندها نسبتا ثابت بود.
 
بانشی گفت: اسکان در چادر با تهویه کم امکان ابتلا را بالا می برد، حضور مسئولان ، اقشار مختلف شرایط را کمی دشوار کرد اما ۱۵ هزار تست سریع پیاده شد، از روزهای گذشته برای تست در ورودی دنا کانکسی در نظر گرفته شد.
 
 وی افزود: ۲۲۰۹ بازدید در خصوص رعایت پروتکل ها صورت گرفت، ۱۸۸ متخلف شناسایی شد و ۲۰ پلمپ صورت گرفت.
 
سرهنگ صالحی در ادامه به عملکرد مثبت بهداشت و درمان و طرح بسیج شهید سلیمانی پرداخت و گفت: ۶ دستگاه امبولانس، ۱ دستگاه آمبولانس اتوبوس، ۲۱۳ روز کادر درمان جهادی از مرکز شهرستان بویراحمد بالای ۴ هزار نفر ویزیت شد، در این راستا ویزیت و درمان رایگان صورت گرفت.
 
مسئول بسیج جامعه پزشکی گفت: پخت غذای گرم، و تامین آب سالم، ۲۰۰ هزار ماسک، بانک بیماران صعب العلاج که ۷۵۰ نفر بیمار  ۱۹۶ نفرشناسایی و در  شهرستان دنا هستند که باید مورد توجه قرار گیرد 
 
وی در پایان بیان کرد: ۴۰۰ هزار تومان وجه نقد برای ۷۵۰ خانوار بیمار صعب العلاج، سه تیم نمونه گیر افزایش داشته است، بحث افزایش مبتلایان با توجه به زیست خوابگاهی وجود دارد، پیشنهاد می شود شهروندان سی سختی در اولویت دریافت واکسن کرونا قرار گیرند.
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز