انعقاد توافق‌نامه همکاری میان جهاد دانشگاهی و اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری

۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۹:۲۹:۱۷
کد خبر: ۱۱۴۴۷۷۵
انعقاد توافق‌نامه همکاری میان جهاد دانشگاهی و اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری
توافق‌نامه همکاری میان جهاد دانشگاهی و اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری منعقد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، سیروس رضایی رئیس جهاد دانشگاهی استان ۱۰ اسفندماه در این آیین، اظهار کرد: این توافق نامه در راستای اجرای طرح ملی شتاب‌دهی کسب و کارهای فناورانه  جوانان به کارفرمایی وزارت ورزش وجوانان ونظارت اداره کل ورزش وجوانان استان در مرکز نوآوری وشتابدهی جهاد دانشگاهی(منش)  به امضا رسید.

وی با بیان اینکه این طرح به صورت همزمان در ۱۳ استان کشور اجرایی خواهد شد، افزود: چهارمحال و بختیاری نیز در ردیف این استان‌ها قرار دارد که این طرح می‌تواند به نو آوری وشتابدهی کسب و کارها و ایده‌های جوانان کمک کند.

رضایی ادامه داد: براساس این توافق‌نامه، تامین فضا، امکانات و تجهیزات آموزشی و نیروهای انسانی و مربی مورد نیاز در این طرح توسط جهاددانشگاهی و هزینه‌های مربوط به برگزاری دوره‌های آموزشی توسط اداره کل ورزش و جوانان استان تامین خواهد شد.

رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه این توافق‌نامه زمینه‌های همکاری بسیار خوبی را رقم خواهد زد، خاطرنشان کرد: جوانان ۱۸ تا ۳۵ سال تحت پوشش خدمات این طرح قرار می‌گیرند و زمینه‌های انتخاب شده برای خلق ایده و راه‌اندازی است تا بر اساس ظرفیت‌ها و اولویت‌های استان(گردشگری، فناوری اطلاعات و بادام) است.

در ادامه حمید کریمی، مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری در این آیین با اشاره به ظرفیت‌های ملی و استانی جهاد دانشگاهی، تاکید کرد: بی‌تردید اجرای این طرح در مرکز منش جهاد دانشگاهی باعث ایجاد انگیزه در جوانان برای خلق ایده‌های نو و راه‌اندازی کسب‌وکارهای فناورانه جدید در زمینه‌های معرفی شده خواهد شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز