استاندار مرکزی خبر داد:

ایجاد ۳۱۱ فرصت شغلی جدید در کمیجان

۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۲:۴۸:۰۷
کد خبر: ۱۱۴۵۲۰۱
ایجاد ۳۱۱ فرصت شغلی جدید در کمیجان
۳۱۱ فرصت شغلی جدید با بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی و اقتصادی دهه مبارک فجر در شهرستان کمیجان ایجاد شد.

به گزارش برنا از اراک، سید علی آقازاده در جریان بازدید از واحد تولید زغال صنعتی در شهرک صنعتی شهر کمیجان در جمع خبرنگاران افزود: بهره‌برداری از ۴۶ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۷۸۵ میلیارد ریال در ایام الله دهه مبارک فجر امسال شهرستان کمیجان برنامه‌ریزی شده بود که اکنون به بهره‌برداری می‌رسند.
وی ادامه داد: عمده طرح‌های شهرستان کمیجان اقتصادی است که با مشارکت بخش خصوصی، بخش دولتی و تسهیلات بانکی تکمیل و به بهره‌برداری رسیدند که در نهایت ۳۱۱ فرصت شغلی به دنبال داشته است.
استاندار مرکزی اظهار داشت: ساخت ۲ واحد مسکونی برای پزشکان غیربومی در بیمارستان کمیجان اقدام ارزشمندی است که می‌تواند برای پزشکان متخصص برای حضور در این شهرستان و خدمت‌رسانی به مردم ایجاد انگیزه بیشتری کند.
آقازاده بیان کرد: بهره‌برداری از واحد تولید زغال صنعتی نیز یکی دیگر از طرح‌های شهرستان کمیجان است که می‌تواند هم مصرف داخلی را تامین و هم صادرات و ارز آوری داشته باشد.
وی اضافه کرد: در گذشته کشور وارد کننده انواع زغال بود اما اکنون به همت جوانان و بخش خصوصی این واحد در کمیجان به بهره‌برداری رسید که توان تولید روزانه آن بیش از ۱۵۰ تن زغال است.
استاندار مرکزی گفت: آغاز عملیات اجرایی ۱۰۵ واحد مسکن اقدام ملی و بهره‌برداری از کارخانه تولید بتن بود با ظرفیت ۱۰۰ هزار متر مربع از دیگر طرح‌های دهه مبارک فجر شهرستان کمیجان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز