فرماندار خبرداد:

کرونای انگلیسی در خنداب

۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۱:۰۷:۱۶
کد خبر: ۱۱۴۶۳۲۰
کرونای انگلیسی در خنداب
فرماندار شهرستان خنداب گفت: اولین مورد کرونای انگلیسی هفته جاری در یکی از روستاهای این شهرستان شناسایی و از سوی مراجع رسمی مورد تایید قرار گرفت.

به گزارش برنا از اراک، حسن خزایی‌پور افزود: با توجه به سرایت بالای  این ویروس جهش یافته، تمامی افراد خانواده و کسانی که با فرد مبتلا ارتباط داشتند، تحت مراقبت ویژه شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرار گرفتند.

وی بیان داشت: از آغاز اجرای طرح شهید سلیمانی تا کنون  ۱۹۴ آزمایش  سریع کرونا در سطح شهرستان انجام و تحویل مراکز درمانی شده که این مهم نقش قابل توجهی در شناسایی مبتلایان به بیماری کووید۱۹ داشته است.

فرماندار شهرستان خنداب ادامه داد:یک هزار و ۶۸۶نفر از شهروندان  از سوی کادر درمان شبکه بهداشت شهرستان خنداب رهگیری و از ۲۷۸ نفر نیز آزمایش پی سی آر(تشخیص عفونت) گرفته شد.
خزایی پور تاکید کرد: مردم و  صاحبان واحدهای صنفی موظفند در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی همکاری لازم را داشته باشند.
وی اظهار داشت: اکنون وضعیت بیماری در شهرستان زرد است و چنانچه این وضعیت به نارنجی و قرمز تبدیل شود ناچار به تعطیلی صنوف خواهیم بود.
وی اظهار داشت: نظارت مستمر در طرح شهید سلیمانی در دستور کار دستگاه های ذیربط قرار دارد و تا کنترل کامل بیماری، شناسایی افراد مبتلا بر مبنای محله محوری در دستور کار قرار دارد.

فرماندار شهرستان خنداب گفت: در برهه کنونی و با روند افزایشی میزان ابتلاء، توصیه کارشناسان بهداشتی برای پیشگیری از شیوع کرونا رعایت پروتکل‌های بهداشتی مانند استفاده از ماسک، حفظ فاصله اجتماعی، شستن دست‌ها و پرهیز از حضور در مکان‌های پرازدحام بیش از پیش مورد تاکید  است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز