پرداخت بیمه بیکاری به صاحبان واحدهای تولیدی آسیب دیده سی سخت

۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۴:۵۴:۵۶
کد خبر: ۱۱۴۶۵۷۳
پرداخت بیمه بیکاری به صاحبان واحدهای تولیدی آسیب دیده سی سخت
مدیرکل تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیمه بیکاری به صاحبان کارگاه ها و واحدهای تولیدی آسیب دیده در زلزله شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا پرداخت می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛عباس نورمحمدی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: پرداخت بیمه بیکاری به صاحبان کارگاه ها و واحدهای تولیدی آسیب دیده در زلزله شهر سی سخت تا زمان راه اندازی و فعالیت مجدد آنها ادامه دارد. 

وی افزود: بمنظور پرداخت بیمه بیکاری به صاحبان کارگاه ها و واحدهای تولیدی آسیب دیده در زلزله شهر سی سخت هیچ نیازی به مراجعه حضوری آنان به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی این استان یا اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دنا نیست.  

مدیرکل تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این افراد نیازی به انتظار کشیدن بمنظور صدور رأی برای برقراری و پرداخت بیمه بیکاری نیز نخواهند داشت. 

نورمحمدی عنوان کرد: تاکنون اقدام ها و فعالیت‌ هایی از سوی سازمان تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد برای خدمات رسانی به مردم زلزله زده شهر سی سخت انجام داده است. 

وی ابراز داشت: حدود ۱۰۰ میلیارد ریال بسته حمایتی از سوی سازمان تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد به ۲ هزار و ۶۰۰ خانوار زلزله زده شهر سی سخت اهدا شده است. 

نورمحمدی گفت: یک گروه شامل دندانپزشک، پزشک عمومی و آمبولانس نیز از سوی سازمان تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد به شهر زلزله زده سی سخت اعزام و خدمات درمانی لازم را به مردم آن ارائه دادند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز