برگزاری جلسه ستاد ساماندهی جوانان شهرستان بهمئی

۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۷:۵۱:۰۰
کد خبر: ۱۱۴۷۰۶۱
برگزاری جلسه ستاد ساماندهی جوانان شهرستان بهمئی
با حضور فرماندار و اعضای ستاد ،جلسه ستاد ساماندهی جوانان شهرستان بهمئی با موضوع هویت ملی،انقلابی در سالن فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ با حضور فرماندار و اعضای ستاد ،جلسه ستاد ساماندهی جوانان شهرستان بهمئی با موضوع هویت ملی،انقلابی در سالن فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه که با حضور فرماندار ، امام جمعه شهرستان و مسئولین دستگاهها اجرایی برگزار شد ، افروغی امام جمعه شهرستان با بیان اینکه هویت هر فرد برایندی از صفات درونی آن شخص می باشد، به تبیین و تأکید بر گام دوم انقلاب اسلامی ایران اشاره و خواستار توجه ادارات و نهاد های دولتی و مردمی به این مهم شدند و نقش جوانان در پیشبرد آن را کلیدی خواند.
 
افروغی با توجه به در پیش رو بودن ایام نوروز و ایاد شعبانیه خواستار برگزاری جشن های فرهنگی، مذهبی و ملی با همکاری همه ادارات شهرستان شدند.
 
سنائی ،فرماندار شهرستان با ابراز خرسندی از تشکیل ستاد ساماندهی امور جوانان ، هویت را امری دارای دو مولفه ی خصوصی و رسمی دانستند و خواستار مبارزه با تهاجم فرهنگی و کنترل بیشتر شبکه های اجتماعی به منظور تقویت هویت ملی، انقلابی جوانان شدند.
 
فرماندار شهرستان بهمئی خواستار رعایت پروتکل های بهداشتی و همکاری با اداره ورزش و جوانان در برگزاری مسابقات ورزشی و برنامه ریزی برای ترویج هویت ملی،انقلابی در قالب برنامه های مختلف شدند.
 
روسای ادارات و حاضرین در جلسه به بیان نظرات خود در امر هویت ملی ، انقلابی اشاره کردند و موارد زیر به تصویب اعضای جلسه ستاد ساماندهی جوانان شهرستان رسید.
1-مصوب شد همایش هایی تحت عنوان برنامه گام دوم انقلاب با همکاری ادارات متولی با موضوع جوان و هویت ملی انقلابی برگزار شود.
۲-مصوب شد جشن ایاد شعبانیه همزمان با ایام نوروز با موضوع هویت ملی و انقلابی با همکاری ادارات شهرستان و سازمان های مردم نهاد اجرا شود.
۳- مصوب شد در ایام نوروز مسابقات ورزشی و فرهنگی جهت اوقات فراغت جوانان در سطح شهرستان برگزار شود.
۴_ مصوب شد اداره ورزش و جوانان شهرستان بهمئی با همکاری موسسه بهار دانش سروکد اقدام به برگزاری طرح ها و کارگاهای آموزشی در زمینه کسب و کار اجتماعی برای جوانان کند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز