خطیب جمعه بیرجند بیان کرد :

شکست فشار حداکثری استکبار با مقاومت هوشمندی و ایمان مردم

۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۱۷:۴۹:۱۶
کد خبر: ۱۱۵۴۷۹۴
شکست فشار حداکثری استکبار با مقاومت هوشمندی و ایمان مردم
امام ‌جمعه موقت بیرجند: فشار حداکثری استکبار با مقاومت، هوشمندی و ایمان مردم شکست خورد.

به گزارش برنا خراسان جنوبی، حجت الاسلام مشرفی در آخرین نماز جمعه امسال، وضع سال ۹۹ را به مثلثی با اضلاع کرونا، تشدید تحریم‌های دشمن و ضعف تدبیر تشبیه کرد و گفت: این مثلث شوم مردم را در اوضاع سختی از نظر اقتصادی قرار داد که مجبور به تحمل این شرایط شدند.

 

وی با بیان اینکه دشمن برای اینکه ما را از طرح‌های کلان و راهبردی منصرف کند از روش‌های مختلف و مدیریت رسانه‌ای استفاده می‌کند افزود: باید با عملیاتی سازی و بهره گرفتن از مفاهیم بلند دینی و قرآنی جلوی نقشه‌های دشمن را بگیریم.

 

حجت الاسلام مشرفی همچنین در ادامه با تبریک ایاد شعبانیه و عید نوروز از مردم خواست: با توجه به شرایط کرونا که در جامعه حکم فرماست از سفر‌های غیر ضرور خودداری کنند و در ارتباطات مجازی و تلفنی خود، پیام‌های مهم و ارزشمند را با یگدیگر در میان بگذارند.

 

 

امام جمعه موقت بیرجند در ادامه به مناسبت ۲۹ اسفند سالروز ملی شدن صنعت نفت اشاره کرد و گفت: حکومت پهلوی در صدد بود که استخراج نفت را به دست شرکت‌های استعمارگر انگلیسی بسپارد، اما هدایت و راهنمایی‌های علما و حضور معنا دار و ارزشمند مردم در صحنه، سبب شد این نقشه خنثی شود. 

 

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر بهره‌ای که از نفت میبریم، کافی نیست، گفت: با مدنظر قرار دادن توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد بدون نفت، باید با فعال کردن سایر ظرفیت‌های اقتصادی کشور، از این طلای با ارزش بیشترین بهره را ببریم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز