مدیر کل ورزس و جوانان استان طی پیامی هفته جوان را تبریک گفت

۱۴۰۰/۰۱/۰۴ - ۲۱:۲۲:۳۵
کد خبر: ۱۱۵۶۱۰۵
حسن عزیزی مدیر کل ورزش و جوانان استان،طی پیامی آغاز هفته جوان را تبریک گفت.

به گزارش برنا خراسان جنوبی،حسن عزیزی مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر(ع) این روز را به جوانان استان تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 روز جوان در تقویم رسمی کشور مصادف با یازدهم شعبان المعظم سالروز میلاد با سعادت سرور جوانان عالم، حضرت علی اکبر(ع) است و فرصتی است تا پردازش به مسایل جوانان در درجه اول از سوی خود این عزیزان و در وهله بعد تلاش در حل آنها از سوی سیاستگزاران مورد دقت نظر بیشتری قرار گیرد.    

بی شک مطالبه گری همراه با درک اقتضائات موجود و داشتن روحیات مسئولیت پذیرانه و خلاقانه تسهیل گر نقش توسعه ای جوانان است. جوانان عزیزی که با سرلوحه قرار دادن منویات مقام عظمای ولایت در بیانیه گام دوم انقلاب، عزمی راسخ در رویارویی با مشکلات از خود نشان داده اند و همواره در عرصه های گوناگون پیشران بوده و هستند و قطعا در سال 1400 نیز پشتیبان امر تولید و از مهمترین نیروها در رفع موانع تولید خواهند بود. این حقیقت با نگاه دلسوزانه مسئولین تصمیم ساز برای آنان تسریع شده و نوید بخش فردائی روشن برای کشور است.

بنده ضمن تشکر و قدردانی از مجاهدت های جوانان فعال و جهادگر، این روز و هفته  خجسته را به یکایک جوانان متعهد ایران زمین و خصوصا جوانان برومند استان خراسان جنوبی صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم. 

حسن عزیزی مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی

فروردین _۱۴۰۰

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز