آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان خراسان جنوبی تا ۱۱ فروردین ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۱۵:۲۶:۴۹
کد خبر: ۱۱۵۸۲۴۳
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان خراسان جنوبی تا ۱۱ فروردین ۱۴۰۰
در شبانه روز گذشته ۴۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در خراسان جنوبی شناسایی شده است.

به گزارش برنا خراسان جنوبی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه در شبانه روز گذشته از ۱۴۷ آزمایش کرونا در استان، آزمایش ۴۶ نفر مثبت قطعی اعلام شد گفت: از این تعداد ۱۰بیمار بستری در بیمارستان‌ها و ۳۶بیمار سرپایی هستند.

دکتر مهدی زاده افزود: از این تعداد ۱۹ مورد از بیرجند، ۶مورد از قائن ، ۳ مورد زیرکوه و ۴ مورد از طبس، ۲ مورد سرایان، ۵مورد سربیشه، ۷ مورد فردوس گزارش شد و سایر شهرستان‌ها مورد جدیدی از کرونا گزارش نکردند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه هم اکنون ۱۶۳بیمار با علائم بیماری حاد تنفسی در بیمارستانهای استان بستری هستند گفت: از این تعداد ۵۵ نفر مبتلا قطعی بیماری کرونا و ۸ نفر از مبتلایان کرونا در بخش مراقبتهای ویژه بستری هستند که متأسفانه حال عمومی دو بیمار وخیم گزارش شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افزود: تا روز گذشته ۴۴هزار و ۶۹۴ آزمایش کرونا در استان انجام شد که از این تعداد جواب تست ۱۶هزار و ۳۱۰مورد مثبت اعلام شد.

به گفته وی تا کنون ۱۵هزار ۴۸۷ بیمار مبتلا به کرونا بهبودیافتند و یا در قرنطینه خانگی هستند.

مهدی زاده افزود: خوشبختانه در ۲۴ساعت گذشته مورد جدید از فوت ناشی از کرونا در استان نداشتیم و آمار قربانیان این بیماری در خراسان جنوبی همان ۷۶۸ نفر است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز