پرداخت ۱۸هزار فقره تسهیلات بازسازی مسکن در چهارمحال و بختیاری

۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۱۱:۲۵:۲۴
کد خبر: ۱۱۶۷۸۴۷
پرداخت ۱۸هزار فقره تسهیلات بازسازی مسکن در چهارمحال و بختیاری
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای تاسیس این نهاد (۱۳۵۸) تاکنون ۱۸ هزار فقره تسهیلات بازسازی مسکن با اعتبار یک هزار و ۹۰۳ میلیارد ریال در استان پرداخت شده است.

به گزارش برنا؛ سهراب رییسی، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: در برنامه‌های امسال نیز پرداخت سه هزار و ۱۸۲ فقره تسهیلات بازسازی مسکن در استان پیش‌بینی شده است که برای پرداخت این تعداد فقره، ۸۲۰ میلیارد ریال تسهیلات با همکاری بانک‌های عامل پرداخت می‌شود.

رییسی تصریح کرد: از مجموع این تسهیلات یک هزار و ۳۴۰ فقره با اعتبار ۵۴۰ میلیارد ریال برای احداث مسکن و یک هزار و ۸۴۲ فقره با اعتبار ۲۸۰ میلیارد ریال برای تعمیرات مسکن پرداخت می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری از رشد ۱۵ برابری تعداد تسهیلات بازسازی مسکن در استان از سال ۹۴ تاکنون نسبت به سال‌های قبل از آن خبر داد و گفت: در این مدت ۱۰ هزار فقره تسهیلات بازسازی مسکن با اعتبار یک هزار و ۷۷۸ میلیارد ریال در استان پرداخت شده است.

رییسی خاطر نشان کرد: در بخش بازسازی مسکن تاکنون ۱۵ هزار و ۶ فقره کمک بلاعوض با اعتباری بالغ بر ۵۵۲ میلیارد ریال پرداخت شده که حدود ۱۱هزار فقره آن از سال ۱۳۹۴ تاکنون بوده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز