آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان کرمانشاه تا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۱:۴۵:۰۸
کد خبر: ۱۱۷۲۹۱۶
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان کرمانشاه تا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر ۲۰ نفر از بیماران کرونایی استان با حال وخیم و وصل به ونتیلاتور با مرگ دست و پنجه نرم می‌کنند.

به گزارش برنا؛ مهدی محمدی، رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه در خصوص آخرین اخبار کرونایی استان، گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۳۰ نفر در بیمارستان‌های استان بستری و ۱۱۵ نفر هم پس از بهبودی از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

او با بیان اینکه هم‌اکنون ۷۴۶ بیمار مربوط به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند، گفت: بیمارستان سنقرو کلیایی با ۵۷ بیمار، اسلام آبادغرب با ۵۴ مورد و کنگاور و هرسین هر کدام با ۴۶ بیمار بیشترین تعداد بیماران را بین شهرستان‌های استان به خود اختصاص داده‌اند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تعداد کل بیمارانی بساری شده که از ابتدای اپیدمی تا الان در بیمارستان‌ها را ۳۳ هزار و ۹۱۲ نفر اعلام کرد و افزود: ۳۱ هزار و ۴۸۹ نفر از این تعداد پس از بهبودی ترخیص شده‌اند.

او با بیان اینکه در حال حاضر ۲۰ نفر از بیماران کرونایی با حال وخیم و وصل به ونتیلاتور با مرگ دست و پنجه نرم می‌کنند، گفت: با ثبت ۱۰ مورد فوت در شبانه‌روز گذشته، شمار جان‌باختگان بیماری کرونا در استان کرمانشاه به یک‌هزار و ۶۸۷ نفر رسیده است.

محمدی با اشاره به انجام ۷۸۵ آزمایش تشخیص کرونا طی شبانه‌روز گذشته، گفت: ۳۳۴ مورد از این تعداد مثبت تشخیص داده شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز