نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

روز قدس نماد عینی و آرمانی از جریان انسانیت در مقابله با استکبار است

۱۴۰۰/۰۲/۱۷ - ۰۸:۵۹:۵۶
کد خبر: ۱۱۷۵۴۳۰
روز قدس نماد عینی و آرمانی از جریان انسانیت در مقابله با استکبار است
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: روز جهانی قدس ندای وحدت، یکپارچگی و استکبارستیزی جهان اسلام در حمایت از ملت مظلوم فلسطین است.

به گزارش برنا از اراک ، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی  به مناسبت روز جهانی قدس ، افزود: روز قدس نماد عینی و آرمانی از جریان انسانیت در مقابله با استکبار است و هر سال در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مسلمانان وآزادی‌خواهان بیدار و بصیر در جهان هدف متعالی خود را با حضور در ایین قدس اعلام می‌کنند.
وی ادامه داد: با گذشت بیش از چهل سال از ابتکار تاریخی و سرنوشت ساز حضرت امام خمینی (ره) در نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس می گذرد و فرصت حمایت از ملت مظلوم فلسطین و محکومیت رژیم غاصب اسرائیل به مسأله‌ای بین‌المللی تبدیل شده است.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: با توجه به موج جدید شیوع کرونا و ضرورت حفظ سلامت شهروندان، راهپیمایی روز جهانی قدس امسال در هیچ نقطه ایران اسلامی برگزار نمی‌شود اما حمایت ملت ایران از ملت مظلوم فلسطین ادامه خواهد داشت.
وی ادامه داد: مسلمانان جهان به ویژه ایرانیان در تمام این سال‌ها ثابت کردند که روز قدس از آرمان‌های ملت فلسطین حمایت می‌کنند و امسال نیز با حضور در پویش‌ها و کانال‌های فضای مجازی به زورگویان و غاصبان یاددآوری می‌کنند که دفاع از آرمان‌های فلسطین مشمول زمان و فراموشی نخواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز