فرماندار کرمانشاه:

سفر به کرمانشاه در تعطیلات عید فطر ممنوع!/ افزایش سرعت واکسیناسیون کرونا در کرمانشاه

۱۴۰۰/۰۲/۲۰ - ۱۲:۳۹:۳۷
کد خبر: ۱۱۷۷۰۸۰
از سرعت گرفتن واکسیناسیون کرونا در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش برنا؛ فضل الله رنجبر امروز(20 اردیبهشت) در جلسه ستاد کرونای شهرستان کرمانشاه با اشاره به در حال اجرا بودن واکسیناسیون کرونا در شهرستان، گفت: واکسیناسیون کرونا در کرمانشاه  با سرعت و گستردگی بیشتری از طریق دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت انجام خواهد شد.

او با بیان اینکه برای اجرای بهتر طرح واکسیناسیون کرونا هشت مکان جدید در اختیار دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت قرار می گیرد، تاکید کرد: از ادارات و نهادهای مختلف انتظار داریم برای در اختیار گذاشتن این فضاها همکاری لازم را با مجریان طرح واکسیناسیون کرونا داشته باشند.

فرماندار کرمانشاه هشت مکان جدید در نظر گرفته شده در شهر کرمانشاه برای واکسیناسیون کرونا  را شامل یکی از سالن های نمایشگاه بین المللی در پارک شاهد، سالن ورزشی دانشکده بهداشت، سالن ورزشی شرکت توزیع برق واقع در روبری میدان بار، سالن ورزشی تقوا در محله رفعتیه، سالن ورزشی امام علی(ع) در شهرک جهاد، سالن ورزشی ولایت در الهیه، سالن ورزشی کارگران در محله رودکی و سالن ورزشی شهرک پردیس عنوان کرد.

رنجبر در ادامه با اشاره به نارنجی بودن وضعیت کرونایی شهرستان کرمانشاه بر اساس آخرین گزارش‌ها، گفت: برای پشت سر گذاشتن موج جدید کرونا نیاز به همکاری و همراهی خانواده ها داریم، لذا از آنها تقاضا می شود از هرگونه مهمانی و دورهمی گرفتن در تعطیلات عید فطر صرف‌نظر کنند تا وضعیت کرونایی شهرستان بهتر شود.

او در ادامه  سفر به شهرستان کرمانشاه در تعطیلات عید فطر را ممنوع عنوان کرد و از هموطنان خواست سفر به کرمانشاه را به زمان دیگری موکول کنند.

رنجبر اضافه کرد: بر اساس سیاست گذاری های ستاد ملی و استانی کرونا، شهرستان کرمانشاه هیچ برنامه ای برای پذیرایی از مسافران در تعطیلات عید فطر ندارد، لذا از هموطنان تقاضا می شود فعلا برای سفر به این شهرستان برنامه ریزی نکنند.

او ادامه داد: همچنین از خانواده هایی که عزیزانشان خارج از کرمانشاه سکونت دارند، درخواست داریم برای مقابله با شیوع بیماری کرونا و کمک به قطع زنجیره انتقال بیماری از آنها بخواهند تعطیلات عید فطر به این شهرستان سفر نکنند.

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه تیم های نظارتی اتاق اصناف، بسیج، تعزیزات، نیروی انتظامی و ...  کماکان طرح محدودیت های کرونایی را اجرا خواهند کرد، گفت: در تعطیلات عید فطر از ورود خودروهای غیربومی به کرمانشاه جلوگیری خواهد شد.

رنجبر اشاره‌ای هم به اجرای خوب طرح شهید سلیمانی و نقش مهم آنها در مهار نسبی کرونا داشت و گفت: از نیروهای بسیجی انتظار داریم کماکان اجرای این طرح را برای کمک به قطع زنجیره انتقال بیماری ادامه دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز