تشدید محدویت‌های کرونایی تردد خودرویی در مازندران

۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۱:۴۴:۰۱
کد خبر: ۱۱۷۷۵۷۲
تشدید محدویت‌های کرونایی تردد خودرویی در مازندران
محدودیت‌های تردد خودرویی در مازندران شامل ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به استان و تردد بین شهری در وضعیت قرمز و نارنجی از بعد از ظهر امروز سه‌شنبه در آستانه تعطیلات عید فطر تشدید شده است.

به گزارش برنا؛ محدودیت‌هایی که از ساعت ۱۴ امروز در ۶ نقطه ورودی و ۵۷ نقطه شهری مازندران تشدید شده است، مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا است که تا ساعت ۱۲ روز شنبه ۲۵ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

برابر مصوبه ستاد، ورود خودروهای غیربومی به استان‌ها در این دوره زمانی ممنوع است و تنها افرادی که دارای مجوز از فرمانداری محل سکونت‌شان باشند حق ورود دارند.

فرمانداری‌ها تنها برای افرادی مجوز صادر می‌کنند که دارای کار ضروری یا دلیل موجه برای سفر باشند. گذران تعطیلات نزد خانواده یا در ویلای شخصی برای فرمانداری‌ها دلیل موجه محسوب نمی‌شود.

فرماندهان پلیس راه و پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایرنا اعلام کرده‌اند که محدودیت‌های ورود به استان و تردد بین شهری در استان از ساعت ۱۴ امروز به صورت جدی‌تر از گذشته اجرا می‌شود و متخلفان جریمه خواهند شد.

رئیس پلیس راه استان مازندران در این باره گفت: اگرچه طرح محدویت‌های تردد کرونایی در تعطیلات عید فطر ادامه همان محدودیت‌های قبلی است، اما بر اساس تاکید جدی ستاد ملی مقابله با کرونا در این مرحله به صورت جدی‌تر از همیشه از ورود خودروهای با پلاک غیربومی به مازندران جلوگیری و جلوی خروج خودروهای با پلاک بومی هم از استان گرفته می‌شود.

سرهنگ علیرضا قدمی با اشاره به اینکه ماموران پلیس در ۶ نقطه ورودی‌ و خروجی‌ مازندران حضور شبانه روزی دارند، از مردم خواست از ترددهای غیرضروری پرهیز کنند تا علاوه بر این که خطر گسترش ویروس کرونا به موج پنجم نرسد، پلیس را دچار مشکلات نکنند.

رئیس پلیس راه استان مازندران از هموطنان بومی استان مازندران که در استان‌های دیگر سکونت دارند خواست تا در حد ممکن از سفر به خانه پدری خودداری کنند و تاکید کرد: تنها آن دسته از خودروهای غیربومی اجازه ورود به استان را می‌یابند که دارای مجوز رسمی از فرمانداری مبدا حرکت باشند.

او وضعیت تردد فعلی در محورهای مواصلاتی هراز، کندوان و سوادکوه را عادی روان اعلام کرد و افزود: امیدواریم این شرایط تا پایان هفته تداوم بیابد.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه محور چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز