بیش از یکهزار و ۲۰۰ مازندرانی واکسن ایرانی - کوبایی دریافت کردند

۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۲:۵۱:۲۹
کد خبر: ۱۱۷۹۶۷۱
بیش از یکهزار و ۲۰۰ مازندرانی واکسن ایرانی - کوبایی دریافت کردند
بیش از ۶ هزار و ۸۰۰ مازندرانی در طرح کارآزمایی بالینی واکسن مشترک ایران و کوبا داوطلب شده‌اند که تا کنون این واکسن به بیش از یک‌هزار و ۲۰۰ نفر تزریق شده است .

به گزارش برنا؛ تزریق واکسن مشترک ایران و کوبا در شهرهای ساری و بابل به عنوان دو شهر از هشت شهر مد نظر برای اجرای طرح کارآزمایی بالینی این واکسن در حال انجام است و بنا به گفته مسئولان دو دانشگاه علوم پزشکی بابل و مازندران، تا ظهر امروز یکشنبه - ۲۶ اردیبهشت-  سه هزار و ۲۰۹ نفر از شهروندان زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران و ۳ هزار و ۶۲۴ نفر در شهرستان بابل و زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان برای شرکت در این کارآزمایی ثبت‌نام کردند.

مرحله سوم کارآزمایی بالینی واکسن کرونا در مازندران از ۲۲ اردیبهشت و با تزریق نخستین دُز این واکسن به دکتر قاسم اویس معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

بنا بر آمارهای ثبت شده در سامانه واکسیناسیون دو دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل، تا لحظه تنظیم این گزارش واکسن مشترک ایران و کوبا برای اجرای طرح کارآزمایی بالینی به یک‌هزار و ۲۲۹ نفر در این استان تزریق شد که ۶۶۷ نفر از این تعداد زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی بابل و ۶۳۲ نفر نیز زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی مازندران واکسن ایران و کوبا را تزریق کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز