استاندار خراسان جنوبی بیان کرد:

تلاش ایمیدرو برای شتاب بخشی به تعهدات خود در استان

۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۰:۱۱:۱۸
کد خبر: ۱۱۸۱۰۲۹
تلاش ایمیدرو برای شتاب بخشی به تعهدات خود در استان
استاندار خراسان جنوبی گفت: انتظار ما این است که ایمیدرو برای شتاب بخشی به تعهدات خود در استان تلاش بیشتری داشته باشد.

به گزارش برنا خراسان جنوبی؛ ملانوری با بیان این مطلب در نشست با مدیرعامل سازمان توسعه نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) در تهران خاطرنشان کرد: تسریع در راه اندازی کارخانه فولاد قاین، اصلی ترین مطالبه استان است که با توجه به وعده های قبلی ایمیدرو باید هر چه زودتر به نتیجه برسد.
وی ادامه داد: با عنایت به نتایج مطلوب اقدامات ایمیدرو در انجام ژئوفیزیک هوایی، چنانچه اطلاعات مربوط به این طرح در اختیار استان قرار گیرد، برنامه ریزی برای واگذاری محدوده های اکتشافی به بخش خصوصی و متقاضیان این حوزه، شتاب می گیرد.
استاندار به وعده سازمان توسعه نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران مبنی بر اجرای خط انتقال برق به معادن شاهکوه نهبندان، متذکر شد: با توجه به این که اجرای این خط انتقال، بخش عمده ای از نیاز معادن شاهکوه را برطرف می کند و اصلی ترین مانع را از پیش روی فعالان این حوزه برمی دارد، لذا لازم است این خط هر چه سریعتر اجرا گردد.
ملانوری راه اندازی پایگاه امداد و نجات طبس و آسفالت جاده معادن زغال سنگ پروده به طول ۱۴ کیلومتر را از دیگر تعهدات ایمیدرو عنوان کرد که به مطالبه معدنکاران شهرستان تبدیل شده و می بایست تحقق یابد.
وی با تأکید بر سرمایه گذاری های دولت در پروژه های مختلف مرتبط با ایمیدرو اظهار داشت: انتظار ما این است که این پروژه ها به ویژه کارخانه فولاد قاینات در فهرست برنامه های افتتاحیه پنجشنبه های دولت قرار گیرد.
استاندار ادامه داد: اجرای این پروژه ها نقش بسزایی در اشتغالزایی در منطقه دارد.
ملانوری با اشاره به اهداف و برنامه های ستاد توسعه خاوران ، از مدیرعامل سازمان توسعه نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران خواست؛ هفته آینده به همراه رؤسای مجموعه های تابعه به صورت ویدئو کنفرانسی در جلسه ستاد توسعه حضور پیدا کرده درخصوص مطالبات استان، تعهدات ایمیدرو، میزان پیشرفت پروژه ها و برنامه های مجموعه برای نهایی شدن آنها توضیحات لازم را ارائه نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز