فرماندار اراک :

برگزاری هر نوع تجمع بالای ۱۰ نفر در مدارس ممنوع است

۱۴۰۰/۰۳/۱۰ - ۱۰:۳۴:۵۶
کد خبر: ۱۱۸۶۵۶۸
برگزاری هر نوع تجمع بالای ۱۰ نفر در مدارس ممنوع است
فرماندار اراک گفت: برگزاری هر نوع تجمع بالای ۱۰ نفر و یا جشن و آیین اجتماعی و فرهنگی در مدارس این شهرستان که موجب شود گروهی گردهم بیایند بر اساس مصوبه ستاد کرونا ممنوع است و با متخلفان برخورد قاطع می‌شود.

به گزارش برنا از اراک ، حسین بختیاری،  افزود: سال تحصیلی جاری با همه مشکلات و سختی‌ها برای دانش‌آموزان، معلمان و اولیای دانش‌آموزان به‌منظور حفظ سلامت فرهنگیان و دانش‌آموزان به‌صورت مجازی برگزار شد و اگرچه فعالیت مشاغل با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سرگرفته شده اما، کرونا همچنان می‌تازاند و هیچ مرکز آموزشی در شهرستان اراک حق ندارد به بهانه برگزاری فراغت از تحصیل یا هر اقدام فوق درسی و فرهنگی جشن و اجتماع برپا کند.

وی بیان کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی و استان مرکزی مدیریت مقابله با بیماری کرونا، تنها مدارس دوره متوسطه در سال‌های نهم و دوازدهم باید دانش‌آموزان را برای برگزاری آزمون‌های پایان سال به‌صورت حضوری پذیرا باشند و برگزاری هرنوع تجمع دیگر در مدارس ممنوع است.

فرماندار اراک ادامه داد: نیاز است آموزش و پرورش  شهرستان نظارت ویژه بر فعالیت مدارس داشته باشد و با مراکز آموزشی متخلف با قاطعیت برخورد کند.

بختیاری اظهار داشت: ستاد کرونا شهرستان اراک نیز در صورت اطلاع از برپایی جشن در مدارس برخورد قاطع و جدی با برگزارکنندگان اعمال می‌کند.

وی تصریح کرد: فعالیت تالارها ی پذیرایی در این شهرستان بر اساس مصوبه ستاد کرونا تنها در فضای باز و با ۳۰ درصد جمعیت کلید خورده اما این به معنای برگزاری میمهمانی‌ و برگزاری عروسی نیست.

فرماندار اراک افزود: شهرستان اراک در آخرین تقسیم‌بندی صورت گرفته از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارد و باید مصوبات تعیین شده بر اساس این رنگ از سوی همه اقشار رعایت و مورد توجه قرار گیرد.

بختیاری تاکید کرد: خطر ویروس کرونا همچنان جدی است و هرگونه سهل‌انگاری در مقابل این بیماری می‌تواند شرایط سخت‌تر از موج‌های گذشته ایجاد کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز