دبیر ستاد انتخابات آذربایجان شرقی خبر داد:

پیش‌بینی ۳۴۸۵ شعبه اخذ رأی برای انتخابات ریاست جمهوری در استان

۱۴۰۰/۰۳/۱۷ - ۰۹:۱۳:۴۰
کد خبر: ۱۱۸۹۱۴۵
پیش‌بینی ۳۴۸۵ شعبه اخذ رأی برای انتخابات ریاست جمهوری در استان
دبیر ستاد انتخابات آذربایجان شرقی از پیش‌بینی 3485 شعبه اخذ رأی ثابت و سیار برای انتخابات ریاست جمهوری در استان خبر داد و گفت: 4000 شعبه ثابت نیز برای انتخابات شوراها پیش‌بینی شده و این انتخابات در شهر تبریز به صورت کاملاً الکترونیکی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، مرتضی محمدزاده در حاشیه جلسه ستاد انتخابات استان، از آمادگی کامل ستادهای انتخابات شهرستان‌های استان از نظر زیرساخت‌ها و تجهیزات خبر داد و گفت: هماهنگی‌های لازم برای برگزاری انتخابات سالم، شفاف و باشکوه در استان انجام شده است.

وی درخصوص نحوه رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در شعب اخذ رأی، گفت: تمام تمهیدات لازم پیش‌بینی برای اطمینان مردم از رعایت شیوه‌نامه‌ها پیش‌بینی شده و مشکل خاصی در این زمینه نخواهیم داشت.

محمدزاده همچنین آمار واجدان شرایط رأی دادن را در استان سه میلیون و 43 هزار نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد، 70 هزار نفر برای اولین بار فرصت مشارکت در انتخابات را پیدا کرده‌اند.

دبیر ستاد انتخابات استان با بیان اینکه انتخابات شورای شهر در تبریز به صورت کاملاً الکترونیکی برگزار می‌شود، افزود: در شعب اخذ رأی شهر تبریز، به جای صندوق‌های پلاستیکی، 3 تا 5 دستگاه الکترونیکی اخذ رأی پیش‌بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: احراز هویت در تمام شعب اخذ رأی در سطح استان به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز