استاندار مرکزی:

مردم همیشه در صحنه کشور بار دیگر حماسه بزرگی را خلق کردند

۱۴۰۰/۰۳/۳۰ - ۱۳:۳۳:۵۱
کد خبر: ۱۱۹۵۷۴۲
مردم همیشه در صحنه کشور بار دیگر حماسه بزرگی را خلق کردند
استاندار مرکزی گفت: حضور گسترده و دشمن شکن مردم در انتخابات ۲۸ خردادماه محاسبات از پیش تعیین شده دشمن را به هم ریخت.

به گزارش برنا از اراک، سید علی آقازاده  در آیین بتن ریزی سه هزار متر مکعبی تقاطع غیرهمسطح مقاومت اراک افزود: مردم همیشه در صحنه کشور و استان مرکزی از ساعات نخست رای گیری تا ساعاتی از بامداد روز شنبه در پای صندوق های رای حضور داشتند و بار دیگر حماسه بزرگی را خلق کردند.

وی بیان کرد: مردم ثابت کردند با وجود شرایط اقتصادی سخت که به خاطر تحریم‌های ظالمانه دشمنان ایجاد شده، پای آرمان‌های انقلاب، امام و رهبری معظم ایستاده‌اند.

استاندار مرکزی ادامه داد: مردم در انتخابات ۲۸ خردادماه کار بزرگی انجام دادند و منتخب مردم در ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا باید همه تلاش خود را برای بهبود وضعیت زندگی مردم به کار گیرند.

آقازاده اظهار داشت: انتخابات ۲۸ خرداد در استان مرکزی به بهترین شکل برگزار شد و ۳۰ هزار نفر در امر برگزاری این آزمون سیاسی دخیل بودند و کوچکترین تنش در استان ایجاد نشد.

وی گفت: پنجمین دوره شورای اسلامی کلانشهر اراک روزهای پایانی خود را می‌گذراند و منتخبان دوره جدید باید از تجارب این دوره نیز بهره گیری کنند و طرح های نیمه تمام را به اتمام رسانند.

استاندار مرکزی افزود: حجم بتن ریزی سه هزار متر مکعبی در یک روز، رکورد بی سابقه در اراک است و استمرار این حرکات و اجرای طرح های دیگر، توسعه در این شهر را بیش از پیش می‌کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز