نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

برای مبارزه با پدیده‌ی مواد مخدر نیازمند طرح‌های جدید هستیم

۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۱۰:۳۳:۴۵
کد خبر: ۱۱۹۷۰۷۵
برای مبارزه با پدیده‌ی مواد مخدر نیازمند طرح‌های جدید هستیم
نماینده ی، ولی فقیه در استان از دست اندرکاران مبارزه با مواد مخدر خواست برای ریشه کنی این پدیده‌ی شوم، طرح‌ها و ایده‌های جدید ارائه دهند.

به گزارش برنا خراسان جنوبی، آیت الله عبادی امروز به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر، در دیدار اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گفت: دولت آینده آماده‌ی پذیرش طرح‌ها و ایده‌های جدید در زمینه‌های مختلف است و از این رو دست اندکاران مبارزه با مواد مخدر، طرح‌های جدید ارائه دهند تا با استقبال دولت، روش‌های نوین مبارزه با این پدیده‌ی شوم به کار برده شود و مواد مخدر ریشه کن شود.

وی با بیان اینکه تولید و توزیع مواد مخدر از ترفند‌های دیرینه‌ی دشمن برای ریشه کن کردن نهاد خانواده و جوانان در کشور‌های اسلامی است افزود: باید با آگاه سازی هر چه بیشتر خانواده‌ها و تولید برنامه‌های فرهنگی در رسانه‌های مختلف، جوانان و خانواده‌ها را از این آسیب خانمان سوز در امان نگه داریم.

نماینده ی، ولی فقیه در خراسان جنوبی خطاب به دست اندرکاران مبارزه با مواد مخدر، کار آنان را عبادت دانست و بر بهره گیری هر چه بیشتر از ظرفیت خانواده ها، روحانیون، مدارس، دانشگاه‌ها و رسانه‌های گروهی مختلف به ویژه صدا و سیما برای مبارزه با گسترش مواد مخدر، تأکید کرد.


حسنی مقدم، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان هم با اشاره به فعالیت ۸۶ مرکز ترک اعتیاد در خراسان جنوبی گفت: ساخت و پخش ۶۴۰ دقیقه برنامه با موضوع مواد مخدر و آسیب‌های آن در سیمای استان و ۶۴۰ دقیقه برنامه در رادیوی خراسان جنوبی از جمله اقدامات فرهنگی در خصوص مبارزه با پدیده‌ی شوم مواد مخدر است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز